Ik weet het nog niet zeker maar ik denk dat ht hier. Hollandse roerbak groenten en gebakken ardappelschijfjes met een kip krokant snitzel word.
even een rare vraag misschien maar ik wilde voor kleine plurk vanavond aardappeltje met roerbakgroente maken ( gewoon van die voorgesneden verse roerbakgroente uit een zak van de appie) hier zit toch geen zout in lijkt me he?
Plurkie oei geen flauw idee. Staat het niet op de zak? Ik heb een paar keer het doosje met roerbak groenten gekocht en volgens mij zit het daar wel in. In de zak weet ik het niet
nee op de zak staat alleen ingredienten: bloemkool, brocooli, paprika, witte kool etc. maar verder niks
ja denk ik ook. en het zijn allemala nog rauwe groente dus zal wel goed zijn. bedankt voor het meedenken
ooooh dat ik beter uit mn doppen kijk. er staat gewoon op toegevoegd zout: 0 gram hahaha. vanmiddag maar eens langs de brillenwinkel denk ik hahaha
Ik denk dat het hier helaas spaghetti wordt. Het waait zo erg en het is zo koud dat ik geen zin heb in boodschappen
Spaghetti is mijn lievelingsleten, lekker hoor! Hier wordt het witte bonen in tomatensaus, aardappelen, rundervink en komkommer in dressing.