portie sate (echte dan he, niet uit een pakje uit de vriezer, maar onderweg in een vreetrestaurantje) en tatties!
Zelf pannekoeken gebakken, dus niet in de magnetron en niet uit een pakje, nee helemaal zelf, is veuuuuuuuuul lekkerder!
@muuske: kipfilet?, kalkoenfilet? Vandaag bij ons de Bobotie (doorgeschoven van het weekend hihi). Racebabe
Spannend succes meissie, en straks heb je je beeb in je armen! En nee koken doe maar niet hoor, laat dat je man/vriend maar doen ! liefs, misspuma
@Leonietje: heel veel succes meid! Niks koken gewoon lekker wat halen ofzo, straks begint het terwijl de pannen hoog op het vuur staan, hihi! Wij eten vandaag verse andijvie (dat is zeldzaam hier) met spekkies en denk een worst!
Ik ben alleen, mannetje heeft koopavond... ik eet kant en klare krieltjes met kruiden erop, ik heb nog een potje haricot verts en daar kiep ik een paar vissticks bij, snel en toch lekker (hoop ik) Ik ga maar eens beginnen... voor ik er erg in heb is hugo weer wakker...! Smakelijk allemaal, Gr. Niki
mannetje moest onverwachts overwerken en aangezien ik zo ook weer moet gaan werken heb ik maar een patatje gedaan......