Vanavond eten we bij mijn schoonouders, meestal als we komen eten maakt ze rode kool en hachee omdat ik dat heel erg lekker vind!
Het wordt voor mij een verrassing! Mag niets maken en we gaan naar de stad, hmmm waar heb ik nou eens trek in????!?!
Ik heb nog van gisteren spaghetti met een lekkere zelfgemaakte tomatensaus met gehakt en had nog wat groenten soorten over heb daar een soort stoofpotje meegemaakt met gekookte aardappels..
wij eten vanavond heel standaard. spinazi (ala creme), gekookte aardappels en een rundervinkje. morgen wordt het denk ik macaroni. liefs doris
Patat met minikaassoufflee's. Even snel eten want we moeten zo naar de verjaardag van overgrootmoeder. Dus wordt het toch een ongezond dagje. Morgen weer gezond eten.
ajam smoor (2 kipfilets in stukjes snijden, boemboe van conimex ajam smoor erbij en lekker laten pruttelen), champignonnetje erdoor en suikermais koken en dan de kolven nog even bakken in wat olie en bestrooien met zout en peper naar smaak. Lekker met frisse komkommersalade. Het is een pittit gerecht, maar ja ben hier met een halve indo getrouwd dus we zijn wel wat gewend.
Gebakken aardappels, een gehaktbal ...groente zo nog ff shoppen in de winkel en komkommers in het zuur erbij
spaghetti in knoflook olie, roergebakken spinazie en kipstukjes uit de oven...lama komen die zuurbranden