Waarschijnlijk rode kool, aardappelen en een gehaktbal.... maar heb er nu nog niet veel zin in... Alleen als ik iets anders wil moet ik nog naar de winkel en daarvoor moet ik wachten tot manlief thuis is (pas rond 17uur) en dan heb ik ws ook geen zin meer.....*zucht*
Mn lief is vandaag laat dus ik ga nu zo lekker met kleine boef naar de snackbar patatjes eten...en dan op de terugweg ff naar de appie, lekker worstebroodjes of iets halen. Dan zet ik een leuk tekenfilmpje op en gaan we dat tegen half 7 samen kijken en smikkelen We hebben al gezond genoeg gedaan van de week
lekker vissticks gebakken in de olie en peen met doperwten aardappels gekookt en een pittige sju erbij
ovenschotel met bloemkool, aardappels, vega-gehakt, room erdoor en laagje kaas ertussen en kaas er overheen, hmmmm.
Ik heb geen zin te koken. Beide dames zijn stierlijk vervelend en ik voorzie nu al een ramp aan tafel. Alleen maar zeuren om snoep!!! En dit gaat nu enkele dagen zo, ik ben het zooo zat. Ik staak!
Is dus uiteindelijk wel iets anders geworden: spiraaltjes bolognese met chapignons en broccoliboompjes... Net een boekje met italiaanse recepten gekregen van mn moeder, staan echt leuke dingen in, dit was ook echt lekker!! (zelfs de meiden hebben gesmuld!!, gebeurd niet vaak meer)
Gisteren aardappel puree en doperwten met worteltjes en visticks. Vandaag; gebakken aardappel schijfjes met een Hollandse roerbakmix en een kipsnitzel
snert van mama (mmmmmmm) en man kan kiezen tussen soep uit blik ( houdt niet zo van eigengemaakte snert) of hij bakt maar een frietje...