Mijn gezin heeft geb aard op met bruine bonen en kipfilet. Ik heb niets gegeten omdat ik super chagrijnig ben.
Gisteren kipfilet, rode bieten en aardappelen. Vanavond ovenschotel witlof met ham en kaas en aardappelpuree. En voor mijn man een karbonaadje erbij.
Eergister: gehaktschotel gehakt-boontjes-saté van Maggi, met rijst. Erg lekker! Gister: Tortilla's en salade Vandaag: Boerenkool met rookworst
Nu ben ik niet meer chagrijnig dus eten we wintergroentesoep met stokbrood en kaas uien stokbrood. Morgen boerenkool met worst (orgineel he) en omdat ik morgen alleen ben zonder man en kinderen heb ik om mijzelf te verwennen zo'n luxe maaltijdsalade bij de AH gekocht met garnalen.
Nog geen idee wat we vanavond gaan eten, heb alleen gehakt uit de vriezer gehaald tot nu toe, voor de rest moet ik echt naar de supermarkt gaan maar tot nu toe geen zin moet me eerst nog douchen en aankleden ( oops )
Hier vanavond spruitjes met aardappels en zit nog te denken wat voor vlees ik erbij ga doen .... kheb nog totaal geen idee