macaroni met veel gronete en een stukje kip erbij. simpel,, de ik altijd op maandag geen zin om te koken dan
Aardappeltje, spruitjes (yammie!) en een blik witte bonen in tomatensaus (yammi!). Ik denk met een vega hamburgertje erbij.
Ik moet eind van de middag naar de tandarts dus ik hou het bij een kom soep. Mijn man eet pannenkoeken.
Gekruide aardappeltjes met doperwtjes en abrikooscompote.. Vriend eet een biefstukje en ik vegatarische stukjes.. Jam Jam..
lamspoulet met diverse groenten en rijst. En erna een toetje, we gaan zo richting AH Mijn man komt ook vanuit zijn werk die kant op en dan even kijken wat we nemen.
Hier was het gebakken aardappels, wortels en kipfilet. Dames wil nog ff kwijt dat ik het zo gaaf vindt dat dit topic nog steeds zo goed loopt! Erg leuk om te zien! Ik ben de starter hiervan heb alleen nu een andere naam omdat ik op de vernieuwde site niet meer in kon loggen....
Nog geen idee... Hopelijk heeft vriendlief zin om te koken anders ga ik frietjes halen. Moet laat werken en heb terug wat meer last van misselijkheid als ik moet koken.