uuh nu ga ik mezelf vla met cornflakes opscheppen en een sjuutje inschenken , en dat lekker met een dvdtje van de gilmore girls.. hmm genieten hoor! ennuh vanaaf eten we nasi!
ligt er aan hoe ik bij de tandarts vandaan kom Maar denk shoarma met eigen gemaakte knoflook saus mmmmmm
denk dat wij spruiten eten vanavond met kipschnitzel en aardappels. En door de spruiten doe ik spekjes en groentesaus.
Hai Muuske64, Ja,hubbie is Indo dus bami maken wij zelf.Wij gebruiken altijd eiermie. De kipfilet in stukjes snijden en marineren in ketjap. Kipfilet bakken,boemboe(kruiden)erbij,groente erbij,alles roerbakken.Eiermie erbij,alles goed door roeren.Ook lekker met stukjes omelet. Evt.kun je ook gebakken uitjes,seroendeng,atjar toevoegen. Selamat makan!Oftewel,smakelijk eten!
Voor ons is het een verrassing vandaag, want we eten bij mn schoonmoeder. Denk dat het gebakken aardappeltjes zijn... Racebabe
wij gaan aardappels met gebakken spitskool met uitjes en kerriepoeder er door heen,en een karbo eten. eet smakkelijk allemaal vanaaf! liefs love31
Denk fastfood vandaag, ben nog steeds alleen met de kinders en koken is dan niet zo heel erg succes dus ik denk Taco bell (zit dat ook in NL)!