tis weer dinsdag dus makkelijk hier. ik een k en k maaltijd bami met babi pangang (redelijk te eten) man krijgt aardappeltjes met appelmoes en een hamburger wat ie zelf mag maken als ik al weg ben!! kleine plurk krijgt rijst met roerbakgroente
Ik denk - Scampis in tempura met een Tokio salsa en zoetzure Chinese kool - Gambas uit de wok met rode currysaus en Aziatische groente met basmatirijst of gebakken Hollandse Noordzeetong met een peterselie-botersaus - Tarte fine van appel en caramel-macadamia-ijs Mja ik ga dan ook uit eten op kosten van de baas...
Ik eet lasagnettes verdi (met spinazie en tomaatjes) JAMMMIE!! Gisteren hebben we pannenkoeken gegeten en morgen eten we een ovenschotel met champignons, prei en kip...
nou, dan ga ik dat ook eten! ik opende t topic met de gedachte 'ik ga maken wat de laatste persoon gaat maken' allang blij dat t geen gore frikadel is of pizza! maareh, eten we dan gekookte of gebakken aardappels zora? ik hoop t laatste?
Als ik dit allemaal lees, krijg ik alweer trek. Ik en mijn vriend zijn alles eters en proberen echt alles uit. Maar vandaag eten wij een heerlijk zelfgemaakte preitaart Grts typje
lamspoulet met groente is aangebrand alles is helemaal zwart Stom dat ik ook niet oplet de fysio was hier nu maar snel ander vlees gemaakt met wat groente kavurma weet niet hoe het in het nederlands heet