hier gaat de frietpan aan. ben ziek, moe, en heb een kind wat heel de dag al aan het jengelen is dus fff vette hap nodig hier
gekookte aardappelen, spinazie creme en voor de rest shoarma en voor mij een kaasburger van vales met 30+ kaas
broodje vruchtenhagel!! moet weer alleen eten en geen inspiratie voor een eenmans-maaltijd! (of gewoon geen zin om te koken!)
Vandaag weer boerenkool! At bij moeders, kan moeilijk eisen dat ze iets anders eet. (moest 'werken') Dus 2 dagen achter elkaar boerenkool. Eerstkomende 2 maanden maar niet meer haha.
Wij eten dadelijk zelfgemaakte groentesoep en een overheerlijke gehakt-prei ovenschotel. met een flinke laag kaas erover, krijg nu al honger.
ga hier alle moed bij elkaar schrapen om boerenkool te maken. ben al bijna een week ziek, dus niet fit. maar goed we moeten toch eten...... en als het dalijk klaar is en ik het lekker kan opeten ben ik weer blij
Eigenlijk zouden we soep en broodjes eten, maar heb ongeloofelijk veel trek in patat met een frikadel. Eens vragen wat mijn man daar van vindt.