Hmmm hier vanavond soepje, zelf af te bakken broodjes met een eitje, en misschien een toetje. Erg simpel dus, maar geeft niks, zo met de feestdagen voor de deur...
brocolli stoofpotje met gekookte aardappelen. ben benieuwd hoe het smaakt! nog nooit eerder geprobeerd.. njah, heb nog een pizza in de vriezer (voor de zekerheid)
Wij hebben gebakken bourgondische krieltjes met sperzieboontjes en voor manlief een speklap en voor Esmee en mij een vissnitzeltje..
-soep (is nog verrassing welke, m'n ouders komen zo aan met het voorgerecht ) -gevulde kalkoen, denappels-aardappeltjes, gegratineerde bloemkool, boontjes, appelmoes voor de kids -kerststronk Wij vieren Kerstavond altijd uitgebreid.
Stampot andijvie met een gehaktbal is niet doorgegaan. Manlief had gebeld dat hij pizza meenam. Maar nu had ik vanochtend al het gehakt uit de vriezer gehaald. Ik heb het nu in de koelkast gezet. Is dat morgen nog wel goed denken jullie? Na aankoop had ik het voor de datum dat het verlopen zou zijn in de vriezer gedaan.