Witlof, aardappelpuree en magere runderchipolata En mijn vriend eet ipv witlof witte bonen in tomatensaus.
meergranen macaroni, vers gesneden paprika/wortel/ui/prei, vega gehakt en een lekker kant en klaar saus van Bertolli. Die zakken zijn echt ideaal; lekker, snel, vegetarisch en ook gezond zonder kunstmatige dingen erin!
Stoofpotje van runderlapjes in blokjes, ui en champignons (zakje van Knorr geloof ik erbij doen) + aardappels + rode kool (uit pot)
zou het nog niet weten ihihi ben sagie door de hoofdpijn en ben misslijk dus komt niets van denk ik vandaag
we zijn alleen vandaag plurk en ik dus plurk krijgt boontjes met aardappel denk. en ik ga naar de markt een visje scoren en dan met een lekker broodje van de bakker! komt goed ( ps voor manlief neem ik een lekkerbekje mee dat als ie vanavond laat thuis komt hij ook nog wat lekkers heeft!) ik ben best lief soms
ik denk sperzibonen, met een stukje vlees en gekookte aardappels. moet nog boodschappen doen maar heb geen zin en boontjes liggen nog in de vriezer. liefs doris