hmm gisteravond pizza en vervolgens hele nacht misselijk geweest :S beetje jammer wnt pizza smaakte verder prima
ik denk dat het vandaag maar eens gekookte aardappels, rode bieten schijven en een lekker stuk vlees (even kijken wat er nog in de vriezer ligt)
doen hier nog mensen aan paasontbijtjes? hier straks eitje, eiersalade, warm broodje, een stukje paasstol (waarom denk ik toch steeds KERSTstol?) en een glaasje jus *grin* niet superuitgebreid.. maar met zn 2en zit je al heel snel aan veel te veel eten dus tja
hmm mja jij hebt het druk geneog ineens denk ik? hoe bevalt het om eindelijk bevallen te zijn? *grin*
haha heerlijk! geen last meer van bi en ik heb er zo'n heerlijk kindje voor terug gekregen! ze is zo lekker rustig ik moet zeggen dat ik het buikje wel een beetje mis hoor . geniet lekker van je zwangerschap want het gaat echt heel snel allemaal!
hehe doe ik ook zeker wel alhoewel vannacht even wat minder eerst stevige pizza en daarna sex.. bleek slechte combi hele nacht strontmisselijk geweest maarja.. wel vroeg wakker dus net maar even eiersalade geknutseld voor op brood straks
haha tja pizza kon ik ook niet echt goed tegen tijdens mijn zwangerschap dan had ik de hele nacht maagzuur! en seks ach geniet er nog van want op het laatst had ik daar echt geen behoefte meer aan haha zielig voor m'n mannetje! eetsmakelijk straks!
Ik ga straks brunchen bij mn ouders, zal vast wel weer heel uitgebreid zijn En geen idee wat we vanavond eten, ik denk iets makkelijks.
mja weet niet of het kwam van pizza of de sex of de combi maar was niet zo blij vannacht nog steeds een beetje hoor.. maar kon er eerst niet van slapen zegmaar maarja.. ontbijt is in de maak en nu tijd voor d ouchen
Wij hebben vanmorgen lekker een paasontbijtje gegeten, met luxe broodjes en croissantjes. Vanavond eten we gewoon normaal, rijst, sajoer boontjes en ajam paniki. Lekker met kroepoek erbij. Morgen gaan we gourmetten met vrienden en dan dinsdag weer een lijnpoging.
wij hebben gebruncht bij mn zus en vanavond soep en stokbrood met vanalles, eten we normaal op zaterdag.
Vanochtend een klein paasontbijtje alleen met mijn oudste dochter! Vanavond komt mijn vriend weer thuis vanuit NL en dan kunnen we morgen een wat uitgebreider paasontbijtje doen, met eieren, kaasjes, zalm, kopje thee, lekker! Voor vanavond makkelijk, moet mijn lover van het vliegveld afhalen!
Wij eten vanavond de restantjes op van het gourmetten van gisteravond.... Ik had een beetje heel erg veel klaar gemaakt, dus ik heb gisteren het vlees in zakjes in de koelkast gedaan en dat ga ik straks lekker bakken. Patatjes erbij, salade erbij, klaar !