Gebraden kip uit de oven (lekker van de markt) met gebakken aardappeltjes en broccoli. Krijg er nú al honger van, mmmmmm....
Mmmmm, heeeerlijk! Patat joppiesaus en een frikandel speciaal. Das mijn favoriet! Joppiesaus is een beetje een gele saus, heeft ook een klein beetje de smaak van speciaal saus maar dan toch anders. Hahaha. Beetje moeilijk uit te leggen. Ik weet nog niet wat we vanavond gaan eten, zal zo even naar de winkel toe.
Pizza! Er is een stucadoor bezig iets te stucen in de keuken, dus we kunnen straks geen dampende pannen hebben. Jammer hoor
chinees Heb het net op en het was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk \/ ze hebben me lekker gemaakt door dat topic over chinees
Pasta met saus van gebakken kipfilet en champignons en een zakje champignonsaus speciaal voor pasta's. Erg lekker. Liefs Hummel.
Mannetje van Heidiii hier, Vandaag superlaks. Pizza's uit vriesvak van de Lidl... Lekker snel en weinig afwas tot morgen maybe maar dan kookt Heidiii geloof ik MvH
Vandaag gekookte aardappeltjes, rode bietjes (uit potje ja, veul makkelijker!) en cordon bleu sticks.