Ik denk dat ik maar even lekker Chinees ga halen, we zijn toch met z'n tweetjes, dochter komt vanavond na het eten pas thuis.
Lekker snitzeltje met champions en een uitje. gebakken aardappelrondjes en een salade van sla , ei augurk, tomaat en appel.
Witlof uit de oven met ham en kaas, gekookte aardappels en rauwkost. Voorlopig op zijn Sonja Bakkers, maar tot nu toe valt alles mee.
Misschien deze van mijn receptensite: http://www.receptenverzameling.nl/?s=peultjes Vandaag hier iets lichts, want vanavond weer aquajoggen en dat gaat niet lekker met een zware maaltijd daarvoor
Pasta met zalm en bladspinazie met salade. Ik eet alleen, vriend werkt over en neemt Burger King mee voor zichzelf......ik heb gezegd dat ik niets hoef (hahaha, wacht maar als ie naast mij zit,ga ik net zo zitten kwijlen als de kat, hahahaha). Nee ik ga voor gezond! Eet smakelijk allemaal. Groetjes Cindy
Wat een mooie site heb jij zeg! Die ga ik zeker vaker bezoeken! Grappig, heb gisteren toevallig ook peultjes gemaakt met bief maar dan met pasta en kaassaus!
Had vanavond een verjaardag en we hebben een bittergarnituurtje achterover geslagen en stokbrood met salades!