mijn mannetje gaat koken....ik hou me hart vast. Hij maakt soep met ballen en stokbrood met kruidenboter. Moet alleen nog wel een uur of 12 wachten.
Ik zou rijst eten ben ik vergeten kipfilet mee te nemen van me werk. Dus moet ik wat anders verzinnen vandaag
een vriend belde net op of ie kon komen eten. Vriendin ging werken en hij moest in de buurt zijn,,,,, uhm niets echt passends in huis, maar ben crea geweest Heb met dit lekkere weer een macaronisalade gemaakt van de groente en vlees wat ik in de koelkast had liggen en aardappel anders voor erbij. Beetje rare combi maar ijn vriend en hij eten echt alles wat dat betreft haha
Kant en klare nasi goreng uit blik, geen kooklust vandaag! Gister een patatje gehad en morgen zelf bami maken
Gemarineerde varkensbrochettes Verse frietjes Tomaat uit de oven met knoflook, italiaanse kruiden en olijfolie
Da's friet met een bamischijf denk ik! En een bamischijf is best lekker Ik ga deze lijst maar eens doorworstelen, kijken wat wij gaan eten vandaag... Had er dus nog niet echt over nagedacht.
patatjes... zouden eigenlijk hutspot eten maar kregen opeens eters dus nu staat de pan op. liefs kaatje
Griekse gehaktballetjes met tzaziki met een salade van feta en tomaat met reuze pitabroodjes. Hmmm, ik heb er nu al zin in!