Ik denk bloemkool met aardapeltjes en een stukje vlees (ik eet op maandag altijd bij mijn schoonouders, dus het is een verrassing, maar meestal is maandag bloemkooldag....)
Mexicaans gehakt uit de oven (zo'n doos van Knorr), spercieboontjes met wat knoflook en een fijn gesneden tomaatje en gebakken krieltjes. En als toetje... Uhm... Als toetje eten we een nieuw gedownloade aflevering van Desperate Housewives, denk ik.
speklappie , gebakken aardappelen , wortels , appelmoes met citroen vla na... jummie (ga gauw het eten opzetten)
wij eten vandaag roodje hambuger ik ga zelf overheerlijke hamburgers maken en dan lekke op een broodje met sla ui en kaas jammie jammie liefs jose
Steak du boeuf, aardappeltjes en sperzieboontjes. Ja, ik had nog wat boontjes in de koelkast liggen van eergisteren inderdaad. En we eten op het balkon natuurlijk.
wij hadden vandaag gewoon aardappelen met gekookte prei en een slaburger... heel burgelijk dus weer haha. Liefs kaatje
Gisteren rosbieflapjes, broccoli en aardappeltjes in de schil (gebakken) Vandaag eten we zelfgemaakte vol-au-vent... Ik ben nog steeds aan t uitzoeken hoe Nederlanders dat noemen Koninginnehapje heet het ook wel... En volgens mijn vriend lijkt het het meest op wat NL'ers "kippastei" noemen (en dat eten we met aardappelkroketjes)
Gisteren een linzensoepje met courgette en chorizo. En vandaag ga ik pannenkoeken bakken! Is favoriet van mijn mannetje .
Rijst met babipangang (home made) met kroepoekjes en een lekkere sallade. en... natuurlijk een ijsje na