waar kan je bulgur halen? ik ben er gek op! ben zaterdag uit eten geweest in turks restaurant...alleen maar voor de rijst hihi. pilav maken doe ik ook, maar dat kom nu wel ff me neus uit.. maar bulgur heb ik nog niet zien liggen.. misschien een tipje voor mij? ben trouwens surinaams hahah dat turks eten maken heb ik van mijn ex geleerd ennuh old habbits don't die
Mijn schoonmoeder heeft het meegenomen uit turkije, heb nog een beetje Maar als het op is gebruik ik eigelijk de marokkaanse variant (couscous) een pak (welk merk weet ik niet meer). Mischien moet je eens kijken in zo'n islamitich winkeltje, met oa halal vlees en groenten, rijst enz, ik heb het alleen nooit gevonden jessica
Juffie, wat ziet dat er smakelijk uit zeg, alsof het een plaatje uit een kookboek is.... Mjammie mjammie !
Ik denk dat wij vandaag kip in masala met spitskool gaan eten, ik weet het alleen nog niet zeker Hmm nu al trek
Wij eten vanavond spiezen van varkensvlees in spek Met gebakken krieltjes en gestoofde sperzieboontjes met ui
Layla niet iedereen weet wat selam betekend En wat eet je vandaag? (heb nog geen idee namelijk ) Selamlar jessica
hahahah layla gebruikt dit al zolang ze hier komt, hele discussie over geweest, denk dat de meeste het wel weten. Maar idd, zou ook willen weten wat! ben niet zo bekend in de turkse keuekn!
Ik aardig (hubbie is turks) dus maak af en toe turks, maar meestal hollandse pot Maar had van de week kisir bulgur en cacik, dus heb geen idee voor vanavond, dus ik ben ook benieuwd jessica