Hahaha, doe mij dat idd allemaal ook maar ! Wij eten vanavond tagliatella met broccoli en gamba's in een heerlijk roomsausje. Super makkelijk maar oh zo lekker !
Snijboontjes en gekookte aardappelen met beenham Gisteren: Broccolistamppot met pittige rundvleesreepjes
gebakken aardappel, boontjes en kippenpootje, lekker makkelijk dus.. Maar dat mag ook wel, heb genoeg gewerkt
Ik witte bonen in tomatensaus en mijn man rode kool met stukjes appel en allebei een vers worstje en het was best lekker hihi.
Kaylee zal vanavond wel weer veel eten, want we eten Kip met appelmoes (en gebakken aardappelschijfjes).
Waarschijnlijk stoppen wij vanavond onderweg even bij de Mac (we gaan namelijk een weekendje weg....)
burrito's lekker snel en ik kan het ook van te voren klaarmaken, half zes in de oven, twintig minuten later aan tafel, weinig afwas na het eten, ideaal voor een vrijdag.
Aardappelschijfjes in kruidenboter gebakken, Gemengde sla met pijboompitjes en fetakaas... en ik denk schnitzel of kipfilet.
Tilapia filet met roerbakgroente en pasta. Nog nooit eerder gemaakt, dus is een beetje een experiment