Zijn dat soort gelegenheden wel open ivm dodenherdenking? Even een tipje, anders zit je straks wellicht zonder Onze supermarkt sluit nl al om 18.00 uur vanavond en er is ook geen koopavond...
Wij gaan wokken in een wokrestaurant met een stel vrienden. Wel vraag ik me af hoe dat straks gaat om 20:00 uur...? Iemand hier ervaring mee? Misschien dat ik tegen die tijd wel even naar de wc ga, want ik ben bang dat ik anders zenuwachtig word (slechte eigenschap: dan ga ik giegelen).
Mamsie heeft lekkere Marokkaanse groentesoep voor me gemaakt. Ik voel me beroerd en heb niet gekookt.
Verse tuinbonen met tijm en spekjes en... risotto! Uitgebreid lekker en dat terwijl ik gewoon alleen at
Gisteren aardappelpuree gehad met broccoli en vis (uit de oven, koolvisfilet met een krokant kruidenlaagje)
Vandaag heb ik Marokaans gekookt! Tajin met gehaktballetjes, aardappels, paprika, tomaten en groene olijven! Mmmmmmm heerlijk! Foto plaats ik straks!
Gister heb ik 2 saladeschotels gemaakt op zn marokkaans. heerlijk! 1 voor mij en een voor mn mamsie en zij heeft groentesoep voor me gemaakt!
lekker zelf gebraden kip maar wat e rbij komt weet ik nog niet zal straks is in de koelkast gaan spitten