Wat gaan jullie doen met pinksteren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou de titel zegt het al; wat gaan jullie doen met Pinksteren?
    Lekker een weekendje of dagje weg of juist helemaal niks?

Wij hebben nog niks bedacht, manlief heeft zaterdag nog een beun klusje misschien dat ik even met de jongens naar mn ouders op de camping ga, maar das ook niet zo lekker met de blubberrr.. :p

Vrienden van ons vroegen of we iets leuks wilden gaan doen maar wat tja dat weten we nog niet ;)
    Dus we hebben nog niks concreets maar het word vast gezellig ;)

...

2. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    deze vraag wilde ik ook net gaan stellen.
    ik heb echt geen idee. ik wil wel iets buitenshuis doen. zit al dagen binnen met die regen.
    ik heb alleen echt geen idee wat.
    winkelen in de regen vind ik niks.
    misschien ergens iets overdekts opzoeken maar wat?

ik heb dus ook nog geen idee. ben benieuwd naar anderen.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    2de pinksterdag heeft ons meisje een paardrij wedstrijd, dus we doen verder helemaal niets! Lekker thuis, want zaterdag ochtend moet ze toch zwemmen, en zondag wil ik bij mijn oma langs.....

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Lekker niks.
    Het is toch geen weer en ik moet van de gyn rustiger aan gaan doen dus we gaan niks bijzonders doen.
    Beetje prullen in huis,genieten van elkaar met de vrije dagen.

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Eerste pinksterdag zijn wij 5 jaar getrouwd dus dat vieren we met een lekker ontbijtje, lekker rustig aan doen met onze zoon verder die dag, beetje film kijken enzo en tweede pinksterdag gaan we naar de vlooienmarkt in de Brabanthallen!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

wij gaan niet weg, de tuin moet nog betegeld worden dus dat is het plan:p

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb onze spullen ingepakt want wij gaan straks naar onze caravan toe ;) Het leuke is dat mijn moeder, stiefvader en mijn broer met zijn gezin ergens in de omgeving een huisje hebben gehuurd, dus gaan we ook nog wat met elkaar doen.

Normaal zie ik ze niet zo heel vaak, we wonen 3,5 uur rijden uit elkaar, dus ik heb er zin in. Nu hopen op beter weer ;)

8. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    1ste pinksterdag moet ik werken en de 2de gaan we kijken voor nieuwe meubels

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    1pinksterdag in de ochtend wat aanrommelen met z'n 3tjes. Misschien met redelijk weer nog ff de deur uit. In de middag hebben we verjaardag van zoontje van vrienden en we eten daar ook. 2de pinksterdag is m'n man werken en ik waai denk ik nog ff aan bij mijn ouders met onze knul.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als het nou mooi weer zou worden had ik wel een nachtje weg gewilt

Nu weet ik het nog niet

Ik kijk net voor de verwachtingen...heel veel regen...dus dat wordt indoor ( museum et cetera..)

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Man is vanmorgen voor een lang weekend weg vertrokken, wordt dus vooral een druk weekend....

Vandaag is een gewone dag en morgen gewone dagen.
    Zondag wil ik even lekker weg, de temperatuur voorspelling is +20 in de indoorspeeltuin, dus ik denk dat dat het gaat worden :D
    Maandag gaan we papa ophalen op het vliegveld en natuurlijk vliegtuigen kijken.

12. mona23

mona23 Niet meer actief

Er zijn ook Campina boerderijdagen 2de pinksterdag

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wij vertrekken morgen tot woensdag naar Frankrijk. Vorig jaar al geboekt en blijkt toevallig op pinksteren te vallen.

14. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Wij gaan in ieder geval naar de meimarkt in Tilburg, Verder nog geen plannen.

15. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij hebben nog maar weinig plannen voor het weekend. 1 van de dagen bij mijn moeder langs voor moederdag nog en verder nog maar even kijken hihi.

16. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    zaterdagavond even naar de meimarkt in tilburg. (als het droog is)
    zondag 1ste pinksterdag naar de jaarmarkt in haaren (als het droog is)
    en anders worden het binnen zit dagen

17. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Wij gaan eerst met familie thuis lekker brunchen, en in Tilburg is de Meimarkt dus daar gaan we zeker naar toe.

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wij zijn net aangekomen op ons vakantieadres in Limburg. We blijven hier tot dinsdag met mijn vader, zus en zwager. Zwemmen met de kinderen en lekker eten. Hopelijk op beter weer!

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    1e pinksterdag is de oma van ml jarig. Ze viert het op de camping waar ze altijd zit..bij de tante van ml. Feestje met bbq. Hopelijk geen regen! ;) 2e pinksterdag gaan we uit eten met ml zijn ouders en zijn zus met aanhang en onze kinders.

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Naar de kerk, daarna eten bij mn ouders. Misschien nog ff wandelen ofzo als het droog is.

Deel Deze Pagina