Nou de titel zegt het al; wat gaan jullie doen met Pinksteren? Lekker een weekendje of dagje weg of juist helemaal niks? Wij hebben nog niks bedacht, manlief heeft zaterdag nog een beun klusje misschien dat ik even met de jongens naar mn ouders op de camping ga, maar das ook niet zo lekker met de blubberrr.. Vrienden van ons vroegen of we iets leuks wilden gaan doen maar wat tja dat weten we nog niet Dus we hebben nog niks concreets maar het word vast gezellig ...
deze vraag wilde ik ook net gaan stellen. ik heb echt geen idee. ik wil wel iets buitenshuis doen. zit al dagen binnen met die regen. ik heb alleen echt geen idee wat. winkelen in de regen vind ik niks. misschien ergens iets overdekts opzoeken maar wat? ik heb dus ook nog geen idee. ben benieuwd naar anderen.
2de pinksterdag heeft ons meisje een paardrij wedstrijd, dus we doen verder helemaal niets! Lekker thuis, want zaterdag ochtend moet ze toch zwemmen, en zondag wil ik bij mijn oma langs.....
Lekker niks. Het is toch geen weer en ik moet van de gyn rustiger aan gaan doen dus we gaan niks bijzonders doen. Beetje prullen in huis,genieten van elkaar met de vrije dagen.
Eerste pinksterdag zijn wij 5 jaar getrouwd dus dat vieren we met een lekker ontbijtje, lekker rustig aan doen met onze zoon verder die dag, beetje film kijken enzo en tweede pinksterdag gaan we naar de vlooienmarkt in de Brabanthallen!
Ik heb onze spullen ingepakt want wij gaan straks naar onze caravan toe Het leuke is dat mijn moeder, stiefvader en mijn broer met zijn gezin ergens in de omgeving een huisje hebben gehuurd, dus gaan we ook nog wat met elkaar doen. Normaal zie ik ze niet zo heel vaak, we wonen 3,5 uur rijden uit elkaar, dus ik heb er zin in. Nu hopen op beter weer
1pinksterdag in de ochtend wat aanrommelen met z'n 3tjes. Misschien met redelijk weer nog ff de deur uit. In de middag hebben we verjaardag van zoontje van vrienden en we eten daar ook. 2de pinksterdag is m'n man werken en ik waai denk ik nog ff aan bij mijn ouders met onze knul.
Als het nou mooi weer zou worden had ik wel een nachtje weg gewilt Nu weet ik het nog niet Ik kijk net voor de verwachtingen...heel veel regen...dus dat wordt indoor ( museum et cetera..)
Man is vanmorgen voor een lang weekend weg vertrokken, wordt dus vooral een druk weekend.... Vandaag is een gewone dag en morgen gewone dagen. Zondag wil ik even lekker weg, de temperatuur voorspelling is +20 in de indoorspeeltuin, dus ik denk dat dat het gaat worden Maandag gaan we papa ophalen op het vliegveld en natuurlijk vliegtuigen kijken.
wij vertrekken morgen tot woensdag naar Frankrijk. Vorig jaar al geboekt en blijkt toevallig op pinksteren te vallen.
Wij hebben nog maar weinig plannen voor het weekend. 1 van de dagen bij mijn moeder langs voor moederdag nog en verder nog maar even kijken hihi.
zaterdagavond even naar de meimarkt in tilburg. (als het droog is) zondag 1ste pinksterdag naar de jaarmarkt in haaren (als het droog is) en anders worden het binnen zit dagen
Wij gaan eerst met familie thuis lekker brunchen, en in Tilburg is de Meimarkt dus daar gaan we zeker naar toe.
Wij zijn net aangekomen op ons vakantieadres in Limburg. We blijven hier tot dinsdag met mijn vader, zus en zwager. Zwemmen met de kinderen en lekker eten. Hopelijk op beter weer!
1e pinksterdag is de oma van ml jarig. Ze viert het op de camping waar ze altijd zit..bij de tante van ml. Feestje met bbq. Hopelijk geen regen! 2e pinksterdag gaan we uit eten met ml zijn ouders en zijn zus met aanhang en onze kinders.