Wat ga je dit weekend doen?

Discussie in 'Corona forum' gestart door MariTheresa, 28 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vooral veel buiten.
    Ook even langs oma om een cadeautje te brengen.
     
  2. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Vandaag lekker rustig aan, beetje thuis en vanmiddag nog een rondje fietsen.
    Vanavond gaan we de matrassen naar beneden halen en kamperen in de woonkamer! Voor morgen een weekend-box gekocht bij een lunchbedrijfje hier in de buurt!
     
  3. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.053
    113
    In en om het huis rommelen, kids spelen in de tuin, schuur is opgeruimd, nog wat dingen te koop gezet. Verder wat lezen en hopelijk komt onze Nintendo switch vandaag.
     
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Vanochtend heeft man vroeg met de kinderen pokemon gevangen. Verder spelen de kinderen in de voor en achtertuin. Vanmiddag nog een spelletje met zn allen.
     
  5. tantetoos

    tantetoos Bekend lid

    17 nov 2010
    613
    527
    93
    Vanochtend boodschappen gedaan voor mijn oma, voor de deur gezet, het arme mens smeekte me bijna om even binnen te komen voor een bakje koffie.... niet gedaan natuurlijk....
    verder vanmiddag lekker in huis flink opruimen en vanavond de hele avond op mijn dikke kont op de bank zitten en films kijken. Perfecte dag zo! :)
     
  6. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    gaat mijn man zo ook even in de wijk doen met de oudste. Die vindt dat helemaal vet. Ik fiets een rondje door de wijk (of om de wijk) met mijn peuter. Daarna weer lekker in de tuin.
     
    tuc vindt dit leuk.
  7. Haje32

    Haje32 Bekend lid

    4 sep 2019
    574
    379
    63
    Vrouw
    We waren vanmorgen om half 9 op de hei. Was helemaal niemand, alleen in de verte schapen. Verder zoals de afgelopen 2 weken in de achtertuin. Was wel fijn om iets meer uitzicht te hebben vanmorgen.
     
  8. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Man is de hele dag aan het klussen, kindjes spelen voornamelijk buiten. Ik heb het huis schoongemaakt, de ramen van binnen en buiten, de auto gewassen. En nog gewerkt, merk dat dat er bij in schiet door de week (eigen bedrijf, werken thuis) dus eigenlijk een lekker dagje. Morgen lekker relaxen denk ik, misschien ergens wandelen (waar het rustig is)
     
  9. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Hetzelfde als alle andere dagen de afgelopen twee weken. Zit weinig variatie in: spelen met m'n zoontje in huis, even naar buiten wandelen of spelen in de tuin (vanochtend hield hij het bijna 1,5 uur vol in de tuin!). Op de bank hangen als zoonlief z'n middagslaapje doet en een klusje in huis proberen te doen..
     
  10. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Vanmorgen uitgeslapen. Daarna rustig met de kinderen wakker geworden.
    Helaas kwam man beneden met de mededeling dat een goede kennis is overleden .
    Daarna was opgeruimd, was in de machine.
    Plan voor de tuin besproken. Man is nu met de hond aan het fietsen. Zoontje slaapt net. Ik kijk even rustig Netflix.
    Zo weer naar buiten. Planten eruit halrnen
     
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Dit plekje is gelukkig ook op fietsafstand van huis, dus daar nog even geweest.

    PicsArt_03-28-03.27.57.jpg
     
    Lamode, Anouk2005 en Relax vinden dit leuk.
  12. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Zit daar ook pokemon? :roflmao:
     
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nee:roflmao::roflmao: dit was na de lunch even. Zoon wilde crossen met zn bestuurbare auto op bospaden.
     
    Amarens vindt dit leuk.
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Eindelijk niet gewandeld met hen. Een van hen durft niet naar buiten. Dan vraag ik mij af ga je nog 2 maanden binnen zitten?? Bij hen thuis binnen komen mag ook niet, dat vindt ze ook eng/spannend. Aangegeven dat ik het jammer vind en ik laat het nu maar bij haar wanneer ze wilt afspreken.
     
  15. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wij zijn de badkamer aan het verbouwen, en is bijna klaar dus was alle tegels en de vloer aan het boenen. Ben kapot hahaha.
    Verder vanochtend het laatste stuk achter met de hogedruk reiniger gedaan. Morgen de zijkant van het huis en de oprit.

    Man is de glazen douchedeur in elkaar aan het zetten. 1 kind zit achter de computer, heeft mij vanochtend geholpen met de hogedruk reiniger. De oudste is met zijn vriend aan het fietsen, en zijn naar het strand geweest. Even bijpraten.

    Verder zo de badkamer inrichten ( jeeeh! ) wachten nog op het badkamer meubel en tot iemand de vloer mag gaan doen ( bedrijven willen nu amper in iemand zijn huis werken helaas )
    De plaatselijke bloemenwinkel komt zo wat mooie nieuwe planten brengen. Dus die kunnen ook in de badkamer.
     
  16. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.733
    113
    Als iedereen dit eens zou doen, blijft het misschien bij twee maanden ipv een halfjaar of zelfs langer. Geen mensen opzoeken als het niet nodig is.
     
    liefkleintje, Novi, NiVa0230 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Wij zijn een rondje wezen fietsen en op berenjacht geweest. Verder in huis rommelen en de kinderen spelen veel in de tuin
     
  18. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.602
    1.796
    113
    Vrouw
    Vanochtend rustig aan gedaan terwijl mijn man wat klusjes deed en een paar dingetjes bij de supermarkt haalde. Daarna uitgebreid gedoucht (oh heerlijk dat kan dus nooit) terwijl man met de jongste een rondje liep en de 2 oudsten zich vermaakten in de tuin. Met zn allen geluncht en toen zelf even n rondje gelopen, voor het eerst in een week dat ik verder kwam dan huis/tuin.
    Vanmiddag Ticket to Ride gespeeld met de 2 oudsten en nu doet iedereen zn ding en straks halen we eten bij een lokaal restaurant (besteld en betaald, dus alleen ophalen). Best wel chill :thumup:
    Tussendoor wel was gedaan, stof gezogen etc..

    Morgen? Veel van hetzelfde :roflmao: Misschien kom ik nog ns aan een boek of serie toe :thumup:
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  19. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    We hebben online plantenpotten en potgrond besteld en bij wat lokale stalletjes langs de weg planten gehaalt. De tuin is helemaal gezellig. Kids hangen al hele dag voor de tv, tis even niet anders. Er staat een bananenbrood in de oven, ik lees een boek en straks gaan we gourmetten. Ik kan hier best aan wennen! ( rest van het gezin alleen niet)
     
  20. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.536
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Vanmorgen boodschappen gedaan, gebracht bij mijn vader. Vanmiddag in de tuin gewerkt en de ramen gezeemd... de kinderen hebben de trampoline schoongepoetst , zodat hij weer klaar is voor gebruik. Koffie in het zonnetje.
    Morgen gaan man en ik ombeurten hardlopen, dan lekker Ticket to ride spelen en daarna voorlezen bij de open haard. Heerlijk rustig!
     

Deel Deze Pagina