Oh man oh man... ik zit nu te lezen wat jullie er allemaal mee doen en dan bedenk ik dat we er nog meer mee willen... Deel bestrating voor de tuin (extra terras), nieuw gras, huis schilderen en opknappen voor evt. verkopen...
Ik ga voor mijn hele familie Efteling-kaartjes kopen en dan met zijn allen een dagje uit De rest gaat op de spaarrekening.
Een deel voor de vakantie en een deel om weer even wat kleren te kopen voor mijn vriend en mij. De rest gaat op de spaarrekening.
Vakantiegeld en belastingdienst beide (eerst) naar de spaarrekening om deze weer te spekken. En daarna zie ik wel. We halen er af als we een grotere uitgave willen doen. Er zal vast veel op gaan aan spulletjes voor de baby.
dagjes weg tijdens de vakantie en de rest zal gebruikt worden voor spullen voor de baby. Ik hoop dat er dan nog wat over is om te sparen
Ik krijg als enige vakantiegeld (vriend heeft een eigen bedrijf), en ik ga er een bakfiets van kopen. Die staat al zo lang op mijn wensenlijstje!
Deels voor de vakantie ( Toscane woehoeee ), weekendje Amsterdam met concert en de rest naar de spaarrekening.