Wat ga je doen op Nieuwjaarsdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooiezomer, 1 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Wat een naar begin van het nieuwe jaar. Beterschap!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Uitgebreid ontbijten, opruimen en dan naar familie.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.003
    113
    Vrouw
    Wij zijn net wakker, nu eerst ontbijten en daarna de puinzooi van gisteren opruimen. De vuurwerk resten hebben we gisteravond al met de straat verbrand. Daarna een lange wandeling met de hond maken en eind van de middag krijgen we nieuwjaarsvisite.

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.161
    3.039
    113
    Nederland
    Mijn vriend gaat op nieuwjaarsvisite bij zijn familie met de oudste 2, en ik ga even langs mijn oma met de jongste. Verder niet veel, we zijn nu spelletjes aan het spelen.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou ik ben echt brak en voel me katerig, Heb amper wat gedronken maar wel laat naar bed en gebroken opgestaan. Ga me nu eerst geestelijk voorbereiden om boven op te ruimen. De kamer van mijn jongste is behangen en nu eerst de vloer dweilen en dan de kasten omwisselen op de bovenverdieping, Straks met de hond nog even naar een groot losloopgebied, kijken of ik daar van op zal knappen. Denk vanmiddag nog even bij schoonouders op bezoek maar dat wordt tegen etenstijd en niet te lang en Oja vandaag wil ik ook de kerstzooi opruimen maar dat verschuif ik naar morgen. Boven heeft nu prioriteit want op de overloop staat een enorme garderobekast die verplaatst moet worden.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Uitslapen en opruimen. Zo op visite naar mijn ouders (schoonouders doen we morgen). Mijn zus en gezin komen ook gezellig.

Eind vd middag komen neefjes om bij ons te logeren:)

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Ik ben al wat aan het poetsen. Zometeen douchen en dan even op de koffie bij mijn ouders en daarna door naar de verjaardag van mijn schoonvader. Hebben we meteen de hele familie even gezien. Vanavond lekker andijvie stamppot eten en met zijn allen vroeg naar bed. Morgen gaan mijn man weer werken na een hele week samen vrij geweest te zijn.

8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.759
    18.868
    113
    Vrouw
    Alles is opgeruimd van gisteren en terwijl ik bezig was, heb ik de kerstboom ook maar weggedaan.
    Enkel nog een dweilke slaan maar dat is voor straks.
    Seffes gaan we restjes eten. Als de logé weg is, gaan we wss eens langs men opa.

9. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.437
    2.227
    113
    Je heb tme geïnspireerd. Ik zit nu bij Ballorig :roflmao:
    Daar had ik eigenlijk niet zo'n zin in maar mijn man is werken en de kinderen moesten echt even uitrazen.

Lynne182 vindt dit leuk.
  10. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Niet veel. Man en kids zijn de kerstspullen aan het opruimen en ga zo een beetje boodschappen halen. Ik mag om half 5 nog even aan het werk. Geen zin in. Wil vroeg op bed.

11. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Kinderen zijn net beide wakker. Gisteren lag ik met de kinderen 1,5 en 5 pas om 1 uur op bed. Beide hadden ze niet tot bijna niet geslapen overdag.
    Ik ga zo douchen, bed verschonen, was aanzetten en de hond even goed uitlaten.
    Vanmiddag naar mijn werk, normaal kook ik van te voren zodat ik wat vers heb om te eten, vandaag even langs de Burger King Morgen komt de rest wel. Helaas geen extra vrije dagen met de feestdagen.
    Man gaat vanmiddag met de kinderen naar mijn schoonouders.
    Als ik vanavond thuis kom snel de hond uitlaten en duik ik mijn bed in.

12. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Gisteren hele dag geklust, vandaag rustig aan. Nu bij vrienden, straks nog even langs familie en vanavond verder klussen. En morgen een dagje sauna :D

13. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    We hebben uitgeslapen tot 8 u :D
    Vanmiddag bij mijn ouders langs en daarna naar schoon familie toe. Vanavond zijn we gewoon lekker thuis! Op tijd naar bed verwacht ik :) en de bende had ik vannacht al opgeruimd. Ik kan er dus niet tegen dat ik ‘s ochtends beneden kom en dat alles er nog staat :p

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Inmiddels zijn we allemaal wakker. De oudste hobbelt nog in zijn onderbroek door huis. Mijn man is even naar zijn vader en ik doe even wat in huis. De jongste zo nog even een fles en op bed en als hij wakker is nog even maar mijn schoonmoeder.

15. Elderflower

Elderflower Actief lid

19 jun 2018
    202
    107
    43
    Op familiebezoek.

16. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik denk dat ik zo mijn bed weer in kruip eigenlijk. Normaal slaap ik 10-12 uur per nacht nu ik zwanger ben maar gister lagen we er 3 uur in en vanmorgen om 10 uur weer wakker. Mijn lijf wil eigenlijk nog meer slapen.

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vanochtend de kerstspullen opgeruimd, alles schoongemaakt en alles opnieuw ingericht. Zo fijn! :) Straks boodschappen doen en verder denk ik lekker een filmpje kijken met de meiden zodra mijn man de televisie heeft geïnstalleerd die nu op een andere plek staat. :D Lekker weinig dus!

18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik slaap ook zeker 10 tot 12 uur per nacht. Maar dat deed ik voor de zwangerschap al. Ik merk dan ook meteen aan m'n lijf als dat stuk minder is :|

19. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik denk dat ik zo even languit op de bank ga liggen. Kinderen zijn boven aan het spelen en man is even de deur uit.

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.832
    8.486
    113
    Vrouw
    Wij zijn als verrassing de slaapkamer van mijn tante aan het pimpen nu ze een paar dagen bij een vriendin is. Ze heeft een aantal jaren in de schuldsanering gezeten.. Ze is er nu wel uit maar heeft voor haar eigen bescherming wel bewindvoering gehouden. Daardoor heeft ze dus niet zoveel geld om haar net nieuwe huisje op te knappen dus ze sliep al meer dan een half jaar in een slaapkamer met een betonnen muur en vieze vloerbedekking. Nu hebben mn zusje en ik maandag de muren al behangen en zijn we nu bezig met het laminaat. We hadden beiden nog nooit behangen en geen laminaat gelegd maar het belang hangt er nog steeds, dus er is vast iets goed gegaan haha :D

Joli86, Oilell, TotalBella en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina