Met mijn ma een kadootje kopen voor mijn bijna-jarige schoonzusje en vanavond met mijn pa ( invaller voor mijn Lief) naar de partneravond van zwangerschapsyoga.
Ìk ga vandaag niet zoveel doen omdat ik erg veel last van mijn buik heb. Maar ik ga wat huishoudelijke taakjes doen, vanmiddag komt een vriendin even naar het babykamertje kijken. Vanavond krijgt mijn anderhalve week vakantie
Eerst werken, en vanavond op kleine schaal mijn verjaardag vieren. Mijn man is een weekje kamperen met zijn vader (die ook vandaag jarig is) en komt zondag pas weer thuis. Ik heb gister avond voor het eerst een kwarktaart gemaakt, ik hoop dat ie smaakt! En ook 2 cakes gebakken (ik had me vergist in de hoeveelheid bloem en suiker, dus heb ik er 2 moeten bakken)
ik weet het nog niet precies als het mooi is zal ik wel weer bij de buren hangen en anders in huis dingen doen als het regent
Mijn man en ik werken allebei tot 12 uur. Dan hebben we beiden weekend en gaan we lunchen als we beiden thuis komen. Dan ga ik douchen en op naar de huisarts om 14:20. Even vragen hoe het zit met mijn ovulatie die ik niet gehad heb. Verder denk ik nog boodschapjes doen en verder niet zo heel erg veel meer. Vanavond lekker bankhangen.
Ik ga gewoon weer een dagje werken vandaag. Ik probeer een beetje op tijd naar huis te gaan, want gisteren heb ik hier van 07.50 tot 17.00 uur gezeten.
Ik moet werken tot een uur of 1. Dan ga ik naar de apotheek, medicatie IVF ophalen. Dan naar de supermarkt, boodschapjes doen. Dan naar bijrijdpaardje, even longeren en voeren. Vervolgens naar huis voor een late lunch en dan mijn huisje poetsen. Daarna shoarma klaar maken en eten. En daarna lekekr lui op de bank hangen!
Ik ga een drumstel kopen! Na 12 jaar dromen, een jaar sparen en bijna 4 jaar in een geweldig band is het dan eindelijk zover. Toch wel beetje speciaal hoor Toch ook een soort kind voor me haha.
Ik ga zo eerst even ontbijten, daarna een was ophangen en een nieuwe in de machine doen. Dan ga ik me douchen en aankleden en een poging doen mijn berging op te ruimen. Dan moet ik nog even naar de winkel toe wat boodschapjes doen en verder niet echt veel plannen.
dalijk bij schoonzus bakkie doen. daarna boodschappen. marinte fruit geven. als ze slaapt eten en dan strijken. tussendoor was machine weer vullen. beneden stoffen en zuigen. rondje wandelen met marinte en dan weer dr prakkie koken en ons eten klaarmaken. marinte weer badderen naar bed brengen en eten. en dan ga ik heerlijk voor de buis vanavond!!! pfff genoeg te doen dus nog!!
Heb al een wasje buiten opgehangen. Geknutseld met mijn meisje. Als ze slaapt ga ik eens beginnen met mijn huishouden. Dan vanmiddag nog ff kofffie drinken bij een vriendin. Boodschappen doen en koken. Vanavond rustig bankhangen