Ben gezellig met m'n zusje en Shayden bij m'n kleine nichtje van 11 aan het logeren, onze moeders zijn naar India en komen maandag pas terug daarom logeren we bij haar. Vanavond komt mijn mannetje ook hier slapen EINDELIJK, heb 4 nachten zonder hem geslapen We gaan lekker niks doen vandaag en vanavond gaan we lekker enge films kijken met popcorn erbij
Weken van 10.00 tot 14.00, de badkamer en toilet schoonmaken, spullen inpakken om morgen naar pap en mam op de veluwe te gaan. En oh ja, ook nog even op de wii sporten vanavond. Eigenlijk weer teveel gepland op een dag
Hopelijk (als mijn man niet vroeg hoeft te beginnen) gaan we ff naar de mediamarkt. Moet een laptop en een fotocamera hebben. Nog wel ff handig voordat ons wondertje ter wereld komt. xxx
Vervelen op het werk. Het is veel te stil, veel te saai, veel te saaie klussen. Wil naar huis toe. Maar moet nog tot morgen 9 uur wachten. ;(
Wij zijn net terug uit Zuid Frankrijk, heerlijk weer lekker thuis. Alleen dat weer he, valt nu toch een btje tegen....
Ben lekker vrij vandaag (maandag). Daarom lig ik nog niet op bed. (Bijna 10 voor half 1). Ben nog niet moe. Morgen (of vandaag eigenlijk) ga ik een hele grote afwas doen en overige dingen in het huishouden als stofzuigen en de wc schoonmaken ettc.... Verder wil ik nog ff langs Action. Ff rondsnuffelen.
Mijn mama komt terug uit India heb d'r echt gemist en ga d'r van schiphol halen.. Daarna ga ik lekker shoppen!!! En een mandje maken voor de babyshower van nicht van vriendlief..
Ik ga de dokter bellen voor een afspraak, want Yelena's traanoogje is nog steeds niet over. Verder moet ik even wat zaakjes regelen en zal er niet heel veel gebeuren na een drukke dienst en maar 5,5 uur slaap.
Vanmorgen; manlief helpen met duiven enten Dan met mammie naar hun woonplaats, lunchen met een vriendin van 'vroegah', dan boodschappies doen met mamsie, terug naar huis Sterre bed in en bbq voorbereiden die we dan 's avonds hebben! Zo zit je de hele week thuis, en dan heb je een ENORM drukke dag
om half twaalf met de kleine naar het buro. gelukkig geen prikken deze keer! vanmiddag rommelen in huis en even nog naar mn vader en moeder denk.
mm heerlijk werken tot 21.00uur.. vannacht vriendlief naar Urk gebracht, komende twee weken alleen thuis, dus gelijk vanavond nog een half uurt je bezig in de badkamer, Hond uitlaten en ff spelen, dan lig ik denk ik wel bekaf op de bank vanavond..