Wachten op de glaszetter want mijn achterdeur ruit ligt eruit.... Maar de zon schijnt dus er zijn ergere dingen.
Hoop dat Lena nog gaat slapen, dan de rommel beneden opruimen, stofzuigen, dweilen, boven ook stofzuigen en stoffen, 3 wassen opvouwen en nog een ophangen.
ik ga dalijk naar de stad in Den Bosch en voor zo'n 300 euro aan kleertjes kopen bij LIEF! voor beide kids
Zo min mogelijk. Vanochtend wasjes draaien en vouwen. En einde van de middag even langs de Hema, waar mijn bestelde lakentjes zijn aangekomen ( ik wilde hele kale, zodat ik ze zelf kon borduren en voorzien van band) en dan door naar mijn ouders, waar ik te eten ben uitgenodigd.
Aangezien ik in huis helemaal klaar ben ( jajaja het kan echt ) ga ik vandaag lekker met mijn meisje bij oma zwemmen ... en lekker koffieleuten en roddelen , hahahaha ... en daarna een lekker frietje eten ...
wat ik al heb gedaan vandaag.... weekend weg geboekt, gestoft, gezogen boven en beneden. badkamer bijgewerkt, afwasje gedaan, boodschappen gedaan. en tussendoor marinte voorzien van dr natje en droogje. nu gaan we lekker wat drinken en dan nog even lekker naar buiten met de wandelwagen.
Ik ga vanavond lekker met die kleine bij mijn schoonouders eten, schoonvader is jarig ... mijn mannetje is werken vanavond dus vroeg mijn schoonmams of ik daar kwam eten, hoefte ik ook niet te koken ...
schoonzus en nichtjes op bezoek gehad. bos sleutels van schoonzus gezocht. met nichtje (en eva in draagdoek) naar de speeltuin te schommelen. de bedklossen en ondersteek teruggebracht. de aquarium schoon gemaakt. plantje en nieuwe visvoer voor aquarium gekocht. cadeautjes gekocht
Ik heb opgeruimd en boodschappen met mijn man gedaan. Nu ben ik aan het koken en vanavond gaan mijn man en ik een jaaropgave voor de aanslag naar mijn vader brengen en gaan we ff kijken hoe het met mijn tante gaat die bij mijn ouders logeerd en we nemen meteen onze collie mee die een paar daagjes heeft gelogeerd bij mijn ouders.
Ik moet vandaag de keuken soppen, dingen bij het grof vuil zetten, dozen inpakken, de badkamer uitmesten.... Leuk, verhuizen...
Hier vandaag behang afgehaald in de gang, bij de trap en op de overloop, eigenlijk veels te warm vandaag en moet het nu bekopen...... Totaal geen zin meer om te koken dus gooi een pizza in de oven
boodschappen gedaan, gegeten,knuffelen met eva, computeren, voeden, in bed ligge en ondertussen ncis kijken..