Wat ga je doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    in de zomer is het hier iedere donderdag feest, 6x. vandaag dus ook weer, en met dit prachtige weer ga ik na sophie dr slaapje ff met dr heen.

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik blijf tot vanavond zeker binnen met mijn kleine man, wat een bloedhitte! Mijn achtertuin lijkt wel een woestijn en de mussen vallen dood van het dak af. Wat zou ik graag op het strand zijn..Ook ik heb dat kluizenaarsgevoel maar goed dat kleine wurm dat hier naast me ligt is me natuurlijk veel meer waard. Volgend jaar gaat ie gewoon mee (en ziet mama er vast een stuk beter uit in bikini)

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heerlijk van de zon genieten en van ons zwembad!!! En leuke boeken lezen... Heerlijk die warmte

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    vandaag vrij!
    taken zijn hier eerlijk verdeeld ik zit nu in de tuin achter de laptop en mijn man is de boot aan het stofzuigen :) vanavond bbq-en!

5. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag boodschappen gedaan met mijn man, kasboek bijgehouden, gestofzuigd en we eten laat ( naar goed mediteraans gebruik ) laat, we hebben nogal laat gesnackt en het is erg warm....

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

'Help, mijn man is klusser' afkijken (nu reclame) en een beetje bankhangen totdat het bedtijd is.

7. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even koffiebonen halen en verder lekker rustig aan doen:)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

we hebben al boodschappen gedaan ( maar natuurlijk wat vergeten dus moeten straks nog even terug) vanmiddag denk es een lekker rondje wandelen. voor de regen losbarst

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ga vandaag het huis beetje opruimen en dan.......koffers inpakken en wegwezen :D:D:D heerlijk 2 weekjes naar turkije :$

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gaan vanavond bij mijn schoonouders eten, omwille van een verjaardag. Verder heb ik voormiddag gewerkt, maar namiddag nog niet veel uitgestoken...

Ga zodadelijk naar mijn ouders om foto's op hun pc te zetten zodat wij samen een hele hoop kunnen laten afdrukken. Scheelt zich in de kosten! En ik ga ook eens stofzuigen denk ik :)

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Vandaag was een drukke trouwdag (7-8-9) dus heb veel gewerkt, daarnaast zo veel mogelijk geprobeerd te rusten, ben behoorlijk verbrand van het dagje strand gisteren

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Straks uit eten.... lekkkerrrrr

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    niksen!!

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    en nu nog een ijsje halen :p

15. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan zometeen naar mijn schoonouders, ik moet nog even weekgeld opnemen, lekker koken en nog even opruimen en stofzuigen en dweilen:)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ben aan t schrijven (afgewisseld met ZP ;)) en verder vanaaf lekker uitgebreid culi-koken.. :)
    daarna op de bank hangen en tv loeren.... laatste dag van onze vakantie!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Helemaal niks een luie zondag

18. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn keuken ligt overhoop, maar ik heb geen zin om het op te ruimen.. Ben lekker lui aan het doen. Heb zin in chocola, zit te overpeinzen of ik het moet doen of niet..

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    alleen maar niks doen
    heb vanmorgen bij de overburen geholpen met werken

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb tot 13.30 uur gewerkt. Daarna gingen we voor een rondvaart naar Aalsmeer, helaas was ons meisje erg moe en het bootje nogal klein. Is geen geslaagde combi. Dus zijn we gaan vliegtuig spotten! Nu wachten op een overheerlijk zelfgemaakt tomatensoepje van vriendlief en ondertussen een wasje draaien. Vroeg naar bedje toe vanaaf!

Deel Deze Pagina