in de zomer is het hier iedere donderdag feest, 6x. vandaag dus ook weer, en met dit prachtige weer ga ik na sophie dr slaapje ff met dr heen.
Ik blijf tot vanavond zeker binnen met mijn kleine man, wat een bloedhitte! Mijn achtertuin lijkt wel een woestijn en de mussen vallen dood van het dak af. Wat zou ik graag op het strand zijn..Ook ik heb dat kluizenaarsgevoel maar goed dat kleine wurm dat hier naast me ligt is me natuurlijk veel meer waard. Volgend jaar gaat ie gewoon mee (en ziet mama er vast een stuk beter uit in bikini)
vandaag vrij! taken zijn hier eerlijk verdeeld ik zit nu in de tuin achter de laptop en mijn man is de boot aan het stofzuigen vanavond bbq-en!
Ik heb vandaag boodschappen gedaan met mijn man, kasboek bijgehouden, gestofzuigd en we eten laat ( naar goed mediteraans gebruik ) laat, we hebben nogal laat gesnackt en het is erg warm....
we hebben al boodschappen gedaan ( maar natuurlijk wat vergeten dus moeten straks nog even terug) vanmiddag denk es een lekker rondje wandelen. voor de regen losbarst
ga vandaag het huis beetje opruimen en dan.......koffers inpakken en wegwezen heerlijk 2 weekjes naar turkije
Gaan vanavond bij mijn schoonouders eten, omwille van een verjaardag. Verder heb ik voormiddag gewerkt, maar namiddag nog niet veel uitgestoken... Ga zodadelijk naar mijn ouders om foto's op hun pc te zetten zodat wij samen een hele hoop kunnen laten afdrukken. Scheelt zich in de kosten! En ik ga ook eens stofzuigen denk ik
Vandaag was een drukke trouwdag (7-8-9) dus heb veel gewerkt, daarnaast zo veel mogelijk geprobeerd te rusten, ben behoorlijk verbrand van het dagje strand gisteren
Wij gaan zometeen naar mijn schoonouders, ik moet nog even weekgeld opnemen, lekker koken en nog even opruimen en stofzuigen en dweilen
ben aan t schrijven (afgewisseld met ZP ) en verder vanaaf lekker uitgebreid culi-koken.. daarna op de bank hangen en tv loeren.... laatste dag van onze vakantie!
Mijn keuken ligt overhoop, maar ik heb geen zin om het op te ruimen.. Ben lekker lui aan het doen. Heb zin in chocola, zit te overpeinzen of ik het moet doen of niet..
Ik heb tot 13.30 uur gewerkt. Daarna gingen we voor een rondvaart naar Aalsmeer, helaas was ons meisje erg moe en het bootje nogal klein. Is geen geslaagde combi. Dus zijn we gaan vliegtuig spotten! Nu wachten op een overheerlijk zelfgemaakt tomatensoepje van vriendlief en ondertussen een wasje draaien. Vroeg naar bedje toe vanaaf!