Wij hebben vanmiddag gezwommen, net wat gegeten. Als Esmee met een uurtje op bed ligt gaan wij bankhangen en BNN kijken!
vanmiddag ergens terrasje en soepje op. daarna rondje gereden en bij een frietkarretje langs de route een heerlijk frietje speciaal en een mega broodje hamburger op. nu even zp'en en dan lekker onderuit op de bank
Ben vandaag bij mn nichtje langsgeweest in haar nieuwe huis, daarna bij mn ouders gaan eten Morgenochtend ga ik babyzwemmen en daarna heb ik nog een klant
Ik zit nu op m'n werk, maar stop rond een uur of half 3 - 3 (heb glijdende werkuren en in de zomer mogen we komen en gaan wanneer we willen, wel rekening houdend met de permanentie). Dan ga ik zwemmen, eten maken en strijken. En normaal ook nog een rondje met de hond wandelen.
- Voor de zoveelste keer met Yelena naar de HA omdat oogdruppels niet werken bij haar ontstoken oogje wat nu helemaal rood, dik en extreem pusserig is. (Ja.....ligt allemaal aan mij natuurlijk want ik heb m'n best niet gedaan, moet dat kind verdomme vasthouden met mijn benen over haar armpjes en haar hoofdje tussen mijn benen geklemd en dan nog krijg ik het oogje niet open en de druppel erin) - Huishoudentje runnen -Boodschapjes doen - Chillen, heb van het weekend gewerkt
Stofzuigen, boodschappen doen, hachee maken, opruimen en als de jongste geslapen heeft vanmiddag naar de speeltuin.
Ik kan niet kiezen tussen naar mijn moeder toegaan of lekker thuisblijven en wat aan mijn huishouden doen (wat echt heeeeeel hard nodig is)
Dadelijk even stofzuigen, was ophangen, naar de winkel met mijn dochter van 2 jaar. Dan samen cakejes bakken. Vanmiddag naar de verloskundige, dan eten maken en dan uitgeteld op de bank ploffen
Ik heb om 13.00 uur een afspraak waar ik met mijn mijn moeder heen ga en daarna gaan we samen naar de Makro. Daarna ga ik stofzuigen en dweilen en bed verschonen en was opruimen en koken en vanavond denk ik rustig aan.
Misschien nog ff een staatslot kopen en heel hard duimen. Verder hier heel erg opruimen en schoonmaken. Is wel weer nodig en nog ff wat dingen op de post doen. Verder strijken en misschien gaan we nog wel ff een stukkie fietsen tis toch mooi weer!
Psp'en (paint shop pro'en dus) Stad in voor draadloze router & kruidvat potjes fruit thuis beetje poetsen fiets bij schoonmoeder van zolder afhalen voor mannetje rommelhok opruimen (en daar zijn we langer mee bezig dan één dag, bah!) Hopen dat dr een bepaald forum terugkomt......