Wat ga je doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de tuin afmaken zover het gaat met 2 kids om je heen :)
    boodschappen doen
    met me zoontje naar fysio
    als het droog blijft even een stukje fietsen met me meisje, vind ze geweldig
    dan koken en eten
    nog even in de tuin werken.
    met de kleintjes douchen en de oudste voorlezen en instoppen
    opruimen

en dan niks meer doen zitten en blijven zitten

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik ga foto's bewerken en nog meer foto's bewerken en foto's bewerken en o, ook nog foto's bewerken... Pffff...
    Tussendoor voor m'n dochter zorgen, het huishouden doen en muziek luisteren...

En vandaag de dvd van de 20-weken echo ophalen bij de vk! :)

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Eerst even mijn huisje bijgewerkt en nu douchen en de kleine douchen ( ja we zijn lekker laat hahahaha) dan vanmiddag even naar de kinderboerderij en de eendjes voeren , boodschappen doen en bij mijn moeder eten vanavond ...

4. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat leuk dat je je dvd kan ophalen!
    Veel kijk plezier.

Ik ben vandaag lekker thuis.
    Even alleen wat boodschappen doen waarschijnlijk.
    En opruimen en schoonmaken natuurlijk.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mijn oudste is naar de opvang, met de jongste even een staatslot gekocht, huis is al gezogen, stoofpotje voor vanavond voorbereid. Nu even nietsen en straks wil ik de auto nog in de was zetten. Aan het eind van de middag nog een kraambezoekje en dan heerlijk niets meer.

Pim

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had vanochtend een themabijeenkomst over borstvoeding en ben daarna boodschappen gaan doen. Ik zit nu even thuis voor de lunch en dan mag ik me straks bij de gyn melden voor controle.

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    ff computeren ;)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

iig naar de aldi en boven stofzuigen. heb ook nog was en strijk dus hoef me niet te vervelen. verder niks bijzonders

9. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    hmmm...
    Vanworgen nog ff naar de markt.
    De bovenverdieping afmaken (we hebben van kamer geruild).
    nog ff de loi bellen en aan de studie...
    Zorgen dat we eten krijgen....
    Dacht al met al wel weer genoeg

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Niet veel! :D
    Zometeen prinsesje fruit geven, zelf ook maar wat eten...
    Dan wassen & aankleden
    Naar de real in DL :D
    Terug naar huis weer PSP'en en ondertussen zorgen voor het eten8)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Moet nog werken tot 19u (pfff, en dat is lang!), daarna eten en nog met de hond wandelen. En als ik nog veel zin heb na het afwassen, zal ik boven nog even stofzuigen.

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Na een nacht met 5 uurtjes slaap omdat we gezellig bij de overburen zaten ga ik lekker luieren :D

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ga zo even de badkamer schoonmaken,daarna even wat dingen opruimen,lunchen en dan vanmiddag even met mijn zoontje naar de winkel wat boodschapjes halen.
    Vanavond lekker tv kijken en beetje internetten.:)

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zit nu ff met die kleine een boterham te eten ( we hebben lekker tot 9 uur geslapen, als vanouds :D )

en vanmiddag denk ik dat ik ff naar mijn schoonmoeder ff roddelen, zal ff het verhaal vertellen ;)

Ik ging gisteren met manlief en die kleine uitwaaien achter bij ons op het strand maar omdat het regende gingen we snel weer weg, we zouden eerst naar mijn schoonouders en zwager ( is 33 en woont nog thuis .. zeg maar niets ;) ) gaan om mijn zwager te knippen ( mijn vriend is in zijn vrije tijd kapper ) maar omdat hij aangaf dat hij een vergadering had zijn we niet gegaan.. Komen we aan op strand zien we 1 auto staan met een meisje er in, niets bijzonders maar 5 min later komt ineens de auto van mijn zwager er aan en die ging naar dat meisje :D .. hhahahaha serieus ik kwam niet meer bij en wist niet wat ik moest doen .. Mijn zwager is namelijk een persoon die helemaal anti relaties is enzo en zegt dat dan je leven voorbij is hahahhaha en nu hadden we hem betrapt met zijn vriendinnetje hahahahah ..

Geweldig !!! En daarom ga ik ff naar mijn schoonmoeder om ff lekker te roddelen ... ;)

Ik heb trouwens een goede band hoor met mijn zwager en die weet dat zijn moeder het ook weet dus vind het niet erg ;)

Sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt ebn gewoon blij voor hem ... :D

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wachten of ik dan vandáág een keer ga bevallen... (3 dagen overtijd, is nog niet superlang maar voor ongeduldige henkie hier veel te lang)

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik blijf vandaag lekker thuis,want de kranen worden gemaakt :p

17. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik denk dat ik vandaag lekker ga sporten en de slaapkamer opruimen. Voor de rest niet veel plannen.

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    wasje aan het draaien..

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik had eigenlijk 1 muur in de woonkamer willen verven maar daar komt niks van helaas.
    Dan wel dadelijk poetsen hier beneden,en de rest niet veel doen.
    na 3 weken vakantie ook met niet veel rust , vandaag na veel werken 1 dagje rust:D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    straks ff lunchen, dan de badkamer poetsen... net alle stoffen delen van de kinderwagen in de machine gegooid, vriendlief is bezig met zolder verbouwen en is vergeten de deuren van de slaapkamers dicht te doen, dus hele babykamer onder het stof :( maarja, ff wassen dan is dat ook weer klaar... vanmiddag beneden nog even stofzuigen, dan door naar het ziekenhuis voor onderzoek naar nierbekontsteking of blaasontsteking. hopen dat ze nu wel iets kunnen vinden... vanavond lekker languit op de bank voor de tv haha...
    nou dit is het wel zo'n beetje denk ik..

Deel Deze Pagina