ben eindelijk aan de babywasjes begonnen. Vorige week was het veel te heet om steeds de zolder ( waar mijn wasmachine staat) op te kruipen. Ben begonnen met de lakentjes, zodat ik kan kijken of ze nog krimpen voor ik ze ga borduren..
Mijn man en ik Zijn vanochtend naar de dierenarts geweest met onze zieke kat, vanmiddag komt de huishoudelijke begeleiding. Dan misschien nog een paar boodschappen doen, dan nu echt stofzuigen en dweilen en koken natuurlijk en vanavond beetje achter internet ofzo
Straks controle en een 21 wkn echo laten maken. Maar eerst de kinderen aankleden en de beesten verzorgen.
Straks wat de woonkamer even schoonmaken, lekker kroelen met mn zoontje en natuurlijk genieten van mn laatste weken zwangerschapsverlof..
Met dicht geknepen billen op de bank zitten, kyano heeft vandaag zijn eerste schoolreisje met het KDV en ze gaan gezellig zwemmen ... Vind het toch eng hoor .... hihihihi ...
uitzieken op bed en op zp, ik ga afwisselen tussen laptop en bed vandaag en uiteraard tussendoor nog voor mijn moppie zorgen.
beterschap!! hier heeft het gelukkig niet echt doorgezet. ben alleen wat verkouden. maar goed das niet zo erg! oh ja wat ga ik doen vandaag. dalijk eerst even naar de stad. heb een paar dingen nodig ( neeee, geen kleren, geen funshopping) vanmiddag vast een beetje de spullen verzamelen voor ons weekend weg. anders wordt het morgen 1 getob en gehaast! vanavond even snel een bakkie bij mn oom en tante
Werken Thuiskomen, eten maken, afwassen, beetje poetsen en misschien naar de fitness (maar da's alleen als ik HEEL veel zin heb )