straks naar de woonboulevard op zoek naar een nieuwe bank, cadeautje kopen voor een verjaardag, en nog even boodschappen doen.
Heb een ***dag achter de rug, ben naar het erasmus geweest voor mijn schoonmoeder die voor de 2e keer in een maand een algeheel darmonderzoek ivm preventief kankeronderzoek, eerst 3 kwartier wacht voordat we aan de beurt waren, nu vond ik dat het vervelendst voor mijn schoonma, toen moest ze langer blijven op de uitslaapkamer ivm complicaties en toen 3! uur in de file gestaan vanwege wegwerkzaamheden.... Nee leuk was het niet vandaag, maar ben wel weer heerlijk thuis en het is lekker opgeruimd, dus nu ga ik weer genieten en een beetje surfen op het net
Werken Maar ik mag niet klagen..het is de laatste dag, morgen weekend Gisteravond een beetje laat gemaakt, want ik had beloofd een chocoladetaart te gaan trakteren op me werk. Alleen was het toch weer een hoop werk. Gelukkig ziet de taart er heerlijk uit. Ik ben benieuwd of hij ook zo smaakt. Groetjes, Kim
Hahaha pepernoten? Ik ga vandaag niet zo heel veel doen, ik moest een beetje rustig aan doen van mijn vk. Vanavond komt er een vriendin op bezoek.
kben moe........... om 6 uur wakker en net nog een uurtje geslapen. nou ben aleen maar duffer. vandaag de laatste dingen voor ons weekendje weg wassen en inpakken. hopelijk vanavond lekker voor de buis en op tijd de koffer in,. omg wat ben ik verrot!
Serieus doordoen op m'n werk, want het is druk (2 collega's met vakantie en 1 ziek). Daarna snel naar de winkel want ben maar alleen voor te eten. Thuis de afwas doen, wat opruimen en de tuin in orde brengen.
pff vandaag weet ik het echt niet.me vriend ligt nog te slapen die heeft nachtdienst gehad.. heb nu ook echt geen zin om van de bank af te komen ben moe..
Even de boodschappen en misschien nog een wasje erin. Voor meer heb ik na een slapeloze nacht van de BI echt geen fut!
Mijn man en ik gaan naar zijn neef, dan ga koken en vanavond even het kasboek afronden en misschien beetje opruimen en schoonmaken waar nodig is en nog een beetje rondhangen op zp