Dadelijk even fitnessen. Vanmiddag met mijn zus en schoonzusje naar de stad, gezellig een terasje pikken.
Nou ik wou in de zon gaan zitten maar het trek helemaal dicht hiero .. grrrrrr Dus dan ga ik maar ff opruimen ofzo .. verveel dagje word dit denk ik ( terwijl ik nog genoeg te doen heb maar gewoon een lui varken ben vandaag )
Ik heb net de wasmachine aangezet. Ga zo even schoonmaken beneden. (stofzuigen en dweilen) Vanmiddag (als mijn vriend thuis is) wil ik even naar het dorp om een moederdagcadeautje te kopen voor mijn moeder en schoonmoeder. Verder ben ik niks van plan..
Vrijdag is eigelijk ook altijd mijn poetsdagje, maar ik heb woensdag alles al gepoetst, boven en beneden. Dus ik ben klaar
Wat zijn er veel mensen vrij op vrijdag, lekker hoor! Ik ga nu nog even luieren en met mijn fototoestel spelen, en straks mag ik lekker een paar uur werken.
Ik ben vandaag ook nog vrij Wilde een hoop in de tuin doen maar vannacht was het zo'n vies weer dat alles nog flink nat is......dus dan maar wat poetsen straks en misschien vanmiddag naar buiten. En forummen natuurlijk
Heb er al een ochtendje met dochterlief opzitten. Gister om 1 uur uit de kroeg komen rollen en er om 8 uur al weer uit met de nodige biertjes achter m'n kiezen. Waren er niet zoveel, maar het maakt vroeg opstaan toch net iets minder relaxed. Zo maar eens op het gemakkie gaan douchen. Dan zal Yelena wel weer wakker zijn en gaan we even wat spelen enzo en boodschapjes halen. Daarna ga ik even lekker drummen boven als Yelena slaapt. Heb elec. drumstel met koptelefoon.
Ik ga vandaag in mijn nieuwe huis klussen.... Erg lekker heb sinds Dinsdag de sleutel!!!! Vanavond een feestje van een vriendin en het weekend lekker samen met mannetje klussen.... Een klus weekend dus. Liefs
Ik heb gewerkt tot 13.00 uur en ben nu lekker lui aan het doen achter de laptop. Het huishouden komt morgen wel weer.
Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 9.30, ontbeten en op m´n gemak aangekleed etc. Daarna cavia en konijnenhok schoongemaakt en in huis nog wat klusjes gedaan, was opgehangen etc. Tussendoor lekker forummen en net Sims gespeeld Nu weer buiten even wat rommelen, moet ook gebeuren maar doe ik graag. Vanavond X/factor en Prison Break kijken, lekker bankhangen!
Lekker vroeg opgestaan, zometeen in de tuin werken. 's Middags en vanavond naar beide moeders i.v.m. Moederdag. Gezellig!
Wachten tot mijn vriend van het werk komt. En vanmiddag naar mijn ouders om moederdag te vieren! Schoonouders zijn op vakantie. Dus daar gaan we een andere keer heen..
Pfff, heb echt nog geen idee.Vrienlief wilde keukens gaan kijken.Maar dat is nu niet echt een leuk uitstapje op een zondag met zo'n lekker weer. Nu ben ik aan het wachten tot hij wakker is en dan hoop ik dat ik van de kleine meid mijn eerste kleinigheidje voor moederdag krijg! [-o<
Vandaag ga ik naar de voetbalwedstrijd Den Haag - Vitesse ( hoop dat den haag wint dan zijn we save ) En daarna na het avond eten ga ik naar mijn moedertje toe kadootjes brengen (L)
Ik moet vandaag weer naar de verloskundige. Eind van de middag moet ik weer naar de nagelstudio mijn acrylnagels bij laten werken. Verder lekker luieren en niks doen..
Ik weet het nog niet precies wat ik ga doen de afwas en de was moet ik doen en er voor zorgen dat de kinderen zo naar school kunnen voor de rest een beetje tv kijken
vanochtend lekker met marinte uitgeslapen (zeg niet tot hoelang hahaha) daarna boodschappen gedaan. gestreken, was aangezet en weer opgehangen. afwas gedaan, marinte weer verschoond en de fles en nu gaan we bij me moeder een bakkie doen, daarna marinte in bad en naar bed en vanavond beetje buizen denk ik! morgen iig de badkamer poetsen en stofzuigen.