Bedankt!!! En vandaag heerlijk relaxen. Vriend lief is met vrienden naar de Bavaria city racing en ik lkkr met de beentjes op de bank
vanmiddag en vanavond aan het werk in de wijkverpleging, zo'n 3 uurtjes bij elkaar. Tussendoor wat ideeen opdoen voor de baby-kamer
Ik heb lekker uitgeslapen (Layla slaapt een dagje bij opa en oma) Daarnet heb ik een uurtje schoongemaakt bij de slaapkamers En dalijk gaan we bij mn ouders eten en Layla ophalen
Ik heb vandaag de badkamer en de wc schoongemaakt, gestofd, opgeruimd en ik ga zo lekker pannenkoeken maken en nog even aan de vakantiekoffer beginnen en dan lekker op tijd naar bed
Ik ben vandaag om 7u15 beginnen met werken, zodat ik namiddag vroeger kan stoppen. Na m'n werk ga ik nog boodschappen doen bij Aldi, want met zaterdag een feestdag te zijn, ben ik er niet geraakt... Thuis gekomen ga ik eten maken en dan weet ik het nog niet. Misschien onkruid uitdoen in de tuin ofzo. Ach, ik zie wel! De avond zullen we wel weer afsluiten op ons mooie terras
Vanochtend heb ik met de kleine gezwommen, dalijk naar de verloskundige en dan ff mn pa meehelpen de garage opruimen. Dan weer ff bij mn ouders eten als we dr toch zijn
hmmmm boodschappen doen, stofzuigen, beetje strijken. her en der wat opruimen. wat administratie voor mn vriend en ook nog even lekker buiten zitten met de kleine
Vandaag de kleine weggebracht naar het kdv en thuis een flinke afwas weggewerkt, stofgezogen, straks nog dweilen... gaat allemaal wat langzamer met 36 weken zwangerschap Tussendoor even forummen en straks even liggen. Verder wil ik eigenlijk nog een bevallingsplan schrijven, maar daar zit ik al een tijdje tegenaan te hikken...
Ben nu op m'n werk en moet vanmiddag bij een collega gaan lunchen voor haar verjaardag. Enige nadeel is dat wij met openingsuren zitten en ik dus maar even kan blijven... Vanavond thuis de afwas nog doen en dan de rest van mijn berg strijk wegwerken.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om medicijnen te kopen voor manlief,daarna gewinkeld en gelunched met de familie,ga zometeen huiswerk doen met mn dochter en daarna even met haar spelen.
ga straks lekker naar de kapper...laten knippen, verven..me gewoon lekker laten verwennen verder doe ik zo weinig mogelijk vandaag!