@R1lana: Gefeliciteerd Ik ben mijn huis aan het opruimen, vrijdag gaan we op vakantie ( greece ) en moet nog zoveel doen dat ik daar van de week weinig tijd voor heb, morgen moet ik alle laatste spulletjes halen, s'avonds hebben we een bruiloft, donderdag ochtend met die kleine naar de dokter, donderdag middag komen ze naar de wasmachine kijken ( die ging gvd gisteren kapot, lekker zo vlak voor vakantie ) vrijdag koffers inpakken, vrijdag avond richting rotterdam want daar worden we opgehaald en dan vrijdag nacht lekker weg ... We vliegen om 4.15 in de ochten ... hoe verzinnen ze het ...
Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan en heb al gestofzuigd, de afwas van 3 dagen gedaan en naar de glascontainer geweest. En nog was ik om 8u30 op m'n werk! Ben nu nog aan't werk en zal ook nog wel even kunnen blijven, want het is weer super druk vandaag. Weet niet waar m'n hoofd staat. Gelukkig biedt ZP af en toe wat afleiding! Vanavond ga ik nog koken en dadelijk afwassen (kwestie van de berg weer niet te hoog te laten worden). Met de hond wandelen, stofzuigen en misschien de laatste mand strijken.
Ff kieken, ik kwam om 10 uur thuis uit mijn werk, nu ben ik aan het wassen en ga ik zo douchen, om half 2 moet ik weer weg naar mijn werk en gaan we barbeknoeien en daarna repeteren tot een uur of 1.00.
Ben net terug van m'n werk (veel later dan voorzien, want normaal heb ik 's middags gedaan). Ga even naar de bank mijn ponden terug omwisselen en daarna boodschappen doen. Straks nog wat strijken en wat was draaien.
ik ben de kamer een beetje aan het opruimen en wat veranderen hier en daar. dochtertje ligt gezellig in de box te spelen
Even Raalte ingeweest, ten tijde van het bezoek van Beatrix. Niet aan te raden, als je niet voor haar komt en eigenlijk gewoon een beetje over de braderie etc. wil gaan. Zometeen maak ik de boontjes schoon en vanavond ga ik bankhangen en popstars kijken.
Wachten totdat ik wordt opgeroepen voor een bevalling of een gezin dat uit het ziekenhuis komt. Tussendoor even stofzuigen en dweilen, en een was draaien/opvouwen.
Een was draaien, strijken en even afkoelen want mijn dochter van 5 jaar heeft de boel vanmorgen al op stelten gezet. Alles is stom en k*t in haar optiek. En hoe vaak we haar hebben gewaarschuwd geen nare woorden te gebruiken, grrrr. En toch blijft ze doorgaan......
lekker uitgeslapen. ik had nl mega hoofdpijn door ongi. dochter al 2 x verkleed. die heeft nl een peer op. vanmiddag even naar de woonboulevard ( nou ja zitten een stuk of 6 winkels) voor een nieuwe matras. ik ben onverwachts thuis bevallen dus matras heeft heel veel geleden ondanks een kraammatras. ging erg snel. vanavond lekker niks. voetjes omhoog voor de tv
Meisje straks weer de fles om ± 12.30u/13.00u. Dan even naar Groningen naar de papiermolen(zwembad) daar doet vriend mee aan een waterpolotoernooi, kan ze haar pappie even in actie zien. Daarna naar huis, eten+flesje, zelf eten patatje ofzo. Meisje in bad tegen uur 8-9 flesje en slapen, hopelijk zonder gespook.