Ik heb even wat boodschapjes gedaan.. En verder nog niet zo heel veel.. Ik ga nu gewoon lekker rustig aan doen.. En dan zie ik morgen wel of ik de schone was uit de tassen ga pakken (van weekedn weg) maar vandaag niet.. Jengelend meisje dat d'r papa mist is al druk genoeg
Ik ook een soort van uitgeslapen (lees: Yelena te lang laten huilen omdat ik zo vast sliep! :S). Boodschapjes gedaan, cavia's een schoon hok gegeven, was opgehangen, lekker met Yelena gespeeld. Straks even de bedden afhalen en het eten koken. Vanavond lekker wat oude troep wegbrengen. Is mijn berging beneden en mijn huis ook weer een stukje leger. Heerlijk, opruimen!
gewerkt, straks patatje eten voor de tv, ben alleen vanavond, mannetje werkt over, daarna paardrijden en daarna voor de tv hangen of een goed boek en dan alweer mijn bedje in.....
Even een bakkie op mijn werk gedaan, daarna even de stad in geweest, toen bij mijn nicht op de koffie. Nu eten aan het koken en vanavond lekker bankhangen!
Gaan vandaag het centrum van Jakarta verkennen en gelijk bij het reisbureau informeren over vliegtickets naar Melbourne.
Wij gaan vandaag een dagje naar duinrel. Met de gratis kaartje van de kruidvat. Zaterdag gaan we dan naar de efteling. Haha ja dat is het laatste rustige weekend....
Sporten, boodschappen doen, in de tuin werken en vanavond komen vrienden barbecuen en wordt het vast gezellig!
nou ik ga vandaag maar eens weer lekker werken Ben dan weer rond half 7 thuis, gauw eten koken, vriendlief gaat stappen vanavond, ik lekker met een goed boek op de bank met mn twee hondjes.. vanavond gelijk nog even een wasje ophangen.. Heb ik er vanmorgen alweer in gedaan..
Ik heb net mijn kat naar de dierenarts gebracht voor sterilisatie, daarna had ik even snel boodschapjes gedaan, straks komt mijn beste vriendin lunchen. Vanmiddag even naar het winkelcentrum om mijn senseo weg te brengen. Verder heb ik nog een berg wasgoed dat weg gewerkt moet worden.
vandaag was eigenlijk mijn uitslaapdag, maar werd er om half 9 al uit bed getrokken door vriendlief en een vrolijk klein meisje! Zometeen even boodschappen doen,Vanmiddag denk ik langs bij vrienden en als het zo'n lekker weer blijft even op het terras en vanavond kijken bij familie hoe ver het staat met hun verbouwing.
Druk dagje vandaag, morgen wordt ons meisje 1 dus boodschappen doen, opruimen/schoonmaken, cadeautjes kopen etc Maar goed ons meisje heeft sinds gisteren de waterpokken en is daardoor een beetje uit haar doen dus dat vertraagd de werkzaamheden nogal . Maar ach het is lekker weer dus we blijven lachen! Nu eerst de ramen lappen bha...
opruimen, spelen met de kids, eten koken en daarna locatie 3 bekijken en offerte maken voor de receptie
Heb 3 dagen bijna alleen maar muziek gemaakt dus nu ga ik maar eens het huishouden doen....met een lekker muziekje op !
Ik moet vandaag werken. Heb eerst lekker een beetje uitgeslapen en ben rond 10.00 uur op mijn gemakkie naar het werk gereden. Daar ben ik tot 17.00 uur. Vanavond ga ik samen met mijn vriend naar de zwangerschapscursus.
Ik ga hier vandaag ven opruimen.. Het schuurtje wil ik ook helemaal gaan opruimen.. Omdat we morgen de woonkamer gaan herinrichten.. Verder moet ik nog naar de winkel..Alleen heb geen auto dus ik moet op mijn vriend wachten totdat hij thuis is.. Verder niks bijzonders..
beetje aanrommelen en aan het begin van de avond even hier over de kermis lopen met z'n drietjes en een biertje drinken.
Ben net even de stad ingeweest nu even achter de pc mijn doel is opruimen in huis (hoop datdat gaat lukken haha)
Ben met Alyna de stad in geweest, boodschapjes doen enz... Nu ligt ze in bed en moet ik eigenlijk stofzuigen en afwassen...maar de motivatie ontbreekt me op het moment. Heb meer zin in een dutje op de bank. Straks eten en Alyna naar m'n moeder brengen. Gewoon een doordeweekse dag dus.