Niet veel; om 4 uur sollicitatie, dan boodschapjes en mijn mopje weer ophalen bij dr oma en naar huis. Macaroni maken, ham-kaassaus voor mannetje maken en eten. Sterre in bed&bad. Dan huisje grondig poetsen, beginnend bij de badkamer die nodig een grote beurt moet...
Mn pa is vandaag jarig en mn ma morgen,dus ik ga zo even langs met kado's,samen met mn dochter en man.(=3 trappen op),taart eten en vanavond uit eten.
@Chillin; gefeliciteerd en have fun Ga straks mn auto naar de garage brengen voor APK, daar haalt mn moeder me op en blijf bij haar thuis tot de auto weer klaar is... (garage is 3kwartier rijden van huis) en voor mn moeder is het maar tien minuutjes haha.. wel gezellig, zusje heeft vakantie, film mee,,, nou daar kom je een eind mee gelukkig haha..
Oh, Noordwijk is prachtig! Enkele jaren geleden ben ik er ook op weekend geweest. Ik ga dadelijk met de hond wandelen (want anders zit ik hier toch maar op m'n luie krent aan tv of achter de pc), een snel hapje eten en dan weet ik het nog niet.
Vandaag vroeg opgestaan en al flink in actie geschoten: was gedraaid en opgehangen, was opgeplooid die ik gisteren gedroogd heb, de 2 wc's gepoetst. Ga nu douchen en boodschappen doen, daarna stofzuigen door het hele huis (hopelijk ook nog dweilen). En namiddag moet ik nog gaan werken. Een drukke dag dus!
Ik ga zo eerst ff boodschappen doen dan vanmiddag niets doen ( zo zin in ) en vanavond BBQ bij mijn zwager want die viert zijn verjaardag ..
vandaag de baby spullen bekijken en opruimen! en als de wind goed staat: naar de muziek van dancevalley luisteren
Genieten van het feit dat mijn man pas om 1 uur hoeft te gaan werken vandaag. Naar de dierenwinkel, konijnenhok verschonen. Spullen vast wat inpakken omdat we morgen of overmorgen naar mijn ouders gaan. Mss de auto van binnen doen (Is zoooo nodig maar kan me er maar niet toe zetten)
De grote boodschappen doen (altijd op zaterdag) Dan nog even langs de thuiszorgwinkel voor klossen en kraampakket. Misschien nog even baby shoppen (matrasje).