vandaag hier ook eens het huishouden. is er gister niet van gekomen omdat we bij mijn vader hebben gewerkt...
Schrijven, opruimen, poetsen en een liggingsecho. In die volgorde. En daarna lekker helemaal niets meer totdat mijn lief terugkomt van zijn werk, en dan ga ik koken. Ik, huisvrouw!
Ik ben nu bezig om leuke gift boxen te maken, er zijn er al drie bij me besteld .. 2 voor een verjaardag en 1 voor zomaar
Ik ga morgen (is het al bijna) eerst naar de gemeente met mn stiefzoon (dies te vaak afwezig te geweest, geschorst) Dan ga ik de was doen en hopelijk als de pijn in mn benen weg is ga ik ook wat ramen schoonmaken. Dan ga ik nog wat facturen maken en nog een bruids make-upontwerp voor een klant van me.
Ik ga zo eerst eens kijken of ik nog een paar uur kan slapen of rusten. Mijn kind heeft me weer de halve nacht wakker gehouden met zijn levendige karaktertje. Overdag ga ik een beetje opruimen in huis, en vanavond heb ik partnerles van de zwangerschapsyoga. En om middernacht gaan we naar de nieuwe Harry Potter film. Zin in!
Ik ben met de fiets (hetgeen ik anders nooit zou doen ) naar de bakker gereden voor broodjes voor mee op vakantie te nemen. Heb zonet mijn allergielijst voor in het hotel vertaald in het Duits (hoop dat ze er iets van begrijpen ) en ga dadelijk als mijn ventje terug is naar mijn ouders voor te lunchen. Namiddag nog even dweilen en schoenen nog inpakken. Konijntje naar de schoonouders brengen en daar blijven eten en dan vroeg naar bed! Nog een drukke dag voor de boeg dus
Over een uurtje stap ik op de tram om te werken tot morgenochtend. Dan ben ik lekker 8 daagjes vrrrrrrij!