Ik mis nu wel de mogelijkheid die facebook wel heeft bij de diverse likes. Is nu al goed duidelijk dat niet iedereen een makkelijke, rustige of zorgeloze kerst gaat hebben...
Ik ben net nog naar het kruidvat geweest om toch een paar cadeautjes te kopen voor mijn dochters. En het was echt heerlijk rustig. Ik was geloof ik de enige in de winkel. Zo naar mijn broertje, die moet ik knippen en dat was het.
Vandaag is het schoonmaakdag. De kinderen moesten samen hun kamer opruimen (8m2) en zijn daar een uur mee bezig geweest. Kon ook niet anders want je brak je nek zodra je er een voet binnen zette. De badkamer is ook al schoon en de bedden zijn verschoond. We moeten straks nog de boodschappen ophalen en vanavond naar mijn man zijn werk om zijn kerstpakket op te halen en zijn tassen.
Heel even bij mn ouders geweest met een groot boeket. Verder nu lekker rustig aan doen, beetje opruimen etc.
Dank je wel. Ligt aan beademing met Corona niet in een ziekenhuis kan niet meer praten en vader moest al afscheid komen nemen . Dus erg spannend.
Man werkt gewoon, ik heb vanmorgen de laatste dingen opgehaald bij de slager en bakker. Mijn broer komt met de kids zo lunchen. Daarna hoop ik nog even een wandeling te kunnen maken. Vanavond zelf pizza maken en daarna all you need op de bank met hapjes
Kinderen zijn heerlijk aan het spelen: kleien en filmpje kijken. Ik maak ondertussen mijn huis aan kant en ga zo lunch maken. Man is aan het werk maar is lekker vroeg thuis vandaag, die mag straks nog iets halen in de supermarkt. Dat was op gisteren en ik wil wel vlees mij mijn kerstdiner.
Was wegwerken, bedden verschonen, kasten opgeruimd zodat de kerstpakketten daar in kunnen toen vond dochter een pak koekjesdeeg, dus ook nog maar even koekjes gebakken tussendoor nu is het bijna half 1 en hoop ik eigenlijk dat ze zo nog even wil slapen.
M'n man werkt, ik doe de was en wat opruimen Kinderen kijken een film op Disney plus En ik heb zelfgemaakte baklava in de oven staan
Ik ben vast bezig met het voorbereiden voor het avondeten (barbecue), samen met de kinderen. Man is aan het klussen. Straks met zn allen nog spelletjes doen en een lange wandeling met de hond maken en dan dus barbecueën.
Ik wou dat ik een kerstgevoel had Maar helaas lig ik dubbelgevouwen op de bank met heftige menstruatiepijn en een flinke verkoudheid, wachtend op de uitslag van een corona test. En ik wou boodschappen doen, hapjes maken, het huis versieren, kerstfilm kijken... Nu voelt het alsof deze dagen alsjeblieft maar snel voorbij mogen gaan
Net klaar met werken, jongste net op bed gegooid en even alle bedden verschoond. Oudste zit nu naast me een film te kijken. Mijn man is een rondje door de wijk aan het lopen. Ik ga even genieten van de rust + kop koffie en straks nog even wat dingen in het huishouden doen. Vanavond lekker met z’n 4en steengrillen.
Ik moet zo bij de banketbakker de kerst taarten ophalen en dan heb ik alle boodschappen voor kerst in huis. Ik ga straks schoonmaken. Als ik klaar ben de salades voor de kerstdagen vast maken. Vanmiddag maak ik met dochter samen nog een koek/snoep huisje. Dat pakket ligt hier al weken dus moet er eens van komen. Vanavond gourmetten met het gezin en daarna spelletjes spelen en films kijken.
Vanmorgen zijn we wezen wandelen in het bos, even de kids uit laten razen en moe gemaakt. En nu ligt de jongste in bed en heeft de oudste net met pappa lekkere hapjes gemaakt en gegeten. Vanavond kaasfondue en daarna gaan we gezellig met de oudste filmavond in bed houden met nacho's en mag hij bij mij 'logeren' (en gaat man in zijn bed, zodat in ieder geval één van ons nog slaapt vannacht ). Voor iedereen die moet werken en ziek is, succes en sterkte!
Vanmorgen gewerkt. Was staat alweer voor de tweede keer aan. Jongste was net na 7 uur wakker en slaapt nu bovenop mij. Ik ben ook even lui. Straks cadeautjes inpakken. Doen we normaal niet, maar breekt de vakantie en lockdown prima. Vanavond nog even naar de winkel. Daarna hapjes op tafel. Mijn vader haalt de stokbrood op voor morgen, broodjes hadden we al in huis. Vlees uit de vriezer gehaald. Vanavond willen de kinderen bij elkaar in bed slapen ik ben benieuwd, ik maak het niet te laat morgen om 7 uur weer werken. Morgenavond met het gezin. Tweede kerstdag samen ontbijten daarna weer werken. Man heeft over 2 uur vakantie.