Wat ga je doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Adje, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Iedereen had uitgeslapen vanmorgen, net pas ontbeten:thumup:
    Man moet werken helaas.
    Mijn vader komt op bezoek vandaag en we gaan even naar de begraafplaats en hertjes.
    Vanmiddag voorbereidingen doen voor het avondeten.

2. Boedah

Boedah Niet meer actief

Voor het eerst 1e kerstdag thuis met zn 3-tjes. Net lekker ontbeten en nu even allemaal douchen. Daarna beetje hangen, rondje lopen, en vanavond word er sushi bezorgt :thumup:

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    De jongste werd pas rond 09.00 wakker, dus lekker uitgeslapen! Oudste is net een half uur wakker, mijn man is net wakker.

Nu eerst even rustig aan, wasjes draaien etc... vanmiddag loop ik met de jongste naar schoonpa, mijn man en oudste gaan met de auto en dan gaan we daar steengrillen.

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    We zijn nu net in de kleren en gaan zo brunchen bij mijn schoonouders.

Vanavond met zn viertjes gourmetten of de pizzarette aan, vannacht werken op de huisartsenpost, morgenochtend even samen ontbijten en dan mn bed in..

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Sterkte vannacht! Hoop dat je niet te veel 'hartinfarcten' alias maagklachten door te veel vreten hebt. ;)
    En dat de dienst aan je verkocht is ipv dat je ingedeeld was.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zometeen het kerstmenu voorbereiden wat man, zoontje en schoonvader gaan eten.
    Ik smeer voor mezelf een paar boterhammen en ga 14.30u naar mijn werk.
    Dan werken tot 23.30 en morgen vrij. Dan gaan we naar schoonvader zodat hij zijn eerste kerst als weduwnaar niet alleen is.

Adje en NiVa0230 vinden dit leuk.
  7. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Lief, dankjewel @Adje en @citroenrasp! Jullie ook fijne dagen, alhoewel het voor jullie geen andere dagen dan anders zijn toch, @citroenrasp?

Adje vindt dit leuk.
  8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Wij gaan zo uitgebreid ontbijten, de kadoos zijn zojuist uitgepakt. Daarna ik de voorbereidingen voor het eten van vanavond treffen. En ik denk dat mijn man de nieuwe game voor de kinderen gaat instaleren.
    Vanmiddag bij mooi weer uitgebreid met ons gezin en de hond wandelen. En anders een uur zonder de kinderen, met hond. Daarna even wat spelletjes doen, of wat bakken, net wat de kinderen willen. Eind van de middag gaan we naar mijn zusje om daar vanavond te eten, ik neem mijn deel dan mee.

9. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Hier hebben we vanmorgen lekker ontbeten met elkaar, kerk gekeken en nu doen we wat spelletjes en spelen de kinderen wat. Om 13 uur heb ik de afspraak voor de ctg, mijn man gaat ondertussen het kinderkerstfeest kijken van de kerk met de meiden, ik zal daarbij aansluiten en daarna gaan we naar sz en zwager om daar te eten, dat wordt vast gezellig.

10. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Gefeliciteerd met je man. Fijne dag gewenst.

11. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Gefeliciteerd met je zoontje.

12. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.956
    1.293
    113
    Hier net ontbeten. Straks cadeautjes uitpakken, spelletjes spelen, film kijken ws en dan wordt het eten gebracht van een restaurant van hier.

13. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Haha, ja hij is aan me verkocht.. bedacht me 2 weken geleden dat ik toch maar niet vrij nam en wel kon werken.. hopelijk inderdaad een beetje chille nacht (en dat de mensen met maagpijn al door de avondcollega's naar huis zijn gestuurd)

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  14. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.838
    113
    Ik heb heerlijk uitgeslapen. De mannen hebben in de hut beneden geslapen. Mijn aanwezigheid was daarbij niet gewenst:rolleyes:. Vanochtend stond wel het hele ontbijt al klaar:D! Vanmiddag doen we een drive-by-kerstrondje langs ouders en schoonouders. De rest van de dag zien we wel wat we gaan doen. Vanavond gaan we gourmetten en chocofonduen en een thuisbios maken. Daarna maar weer zien waar ieder gaat slapen:p.

NiVa0230 en Vero0504 vinden dit leuk.
  15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.957
    15.002
    113
    Hier staat mickeys ebenazer scrooge op, de muppets werd m nog ff niet bedachten we ons vanmorgen.

Kerstkransjes in de boom, pyjama dagje en ik in de keuken voor de laatste voorbereidingen. De gebraden kalkoen wordt elders gedaan.

Kijken of ik nog snel t poppenhuis voor mn dochter kan behangen...had die met de kerst willen geven maar betwijfel of ik t ga redden (kwam ff wat tussen). Cadeautjes nog inpakken en dan de woonkamer even omgooien zodat we voldoende afstand aan de tafel hebben.

Philou vindt dit leuk.
  16. Lazuli

Lazuli Actief lid

19 apr 2020
    242
    281
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

17. Lazuli

Lazuli Actief lid

19 apr 2020
    242
    281
    63
    Vrouw
    Wij hebben het kerstontbijt en de cadeaus al gehad. Man is al een tijdje bezig met het gigantische legopakket aan het opbouwen samen met de jongste. Ik kom net uit de keuken, heb van alles gebakken. Nu even genieten van mijn eigen kerstcadeau, dan de jongste naar bed, bordspellen van de oudste doen die hij gekregen heeft en weer de keuken in voor het avondeten. Daarna weer lekker spelen met de kinderen. Wij vieren kerst zonder bezoek dit jaar, dus heerlijk rustig en veel spelen. Heerlijk!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    We hebben lekker uitgeslapen, tot 10u ong lekker ontbeten, kadootjes uitgepakt, en daarna douchen/ klaarmaken (de jongste in bed). Nu net wat gegeten en we gaan zo een stuk wandelen. Bij terugkomst gaat de jongste weer ff naar bed als hij wil en ploffen wij relaxed op de bank. Einde middag gaan we zalm wellington maken. Zon dag gaat stiekem toch best snel voorbij!

Morgen verloopt ong hetzelfde alleen gaan we dan na slaapje 1 van de jongste op de koffie bij mijn moeder. Daarna naar huis, slaapje 2 (wij chillen) en einde middag gaan er gourmetten. Vindt de oudste helemaal fantastisch!

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij ook al gaan we morgenochtend even op de koffie bij mijn moeder. Maar vind dat vrijblijvende ook heerlijk. Lekker kneuterig thuis. En dan hoef ik ook niet allerlei excuses te bedenken waarom ik geen wijn drink haha want niemand gaat geloven dat ik 'me niet 100 fit voel' of 'hoofdpijn' heb of wat dan ook hahahaha.

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Haha ja een stille nacht en je bankrekening na de nachtdienst, dat zou voor een extra leuke kerst moeten zorgen!

Deel Deze Pagina