Wat ga je doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Adje, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Heb vanmorgen al gewerkt. Daarna geluncht met man en kindjes. Kindjes hebben cadeautjes onder de boom gehad, waar ze de komende weken heerlijk mee kunnen spelen.

Mijn vader zou komen maar is ziek. Zo even naar buiten even in het veld of bos lopen. Vanavond gourmet en pizzarette aan.

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Vandaag eerst kerstontbijt met kinderen, zag er heel gezellig uit al zeg ik het zelf.. ;) en daarna even naar buiten (= naar speelbos bij de luchthaven en naar bezienswaardigheid bij de hoofdstad hier geweest), toen even gerelaxt en daarna de afwas van ons kerstdiner van gisteren..

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Niks.
    Voor ons is het geen andere dag dan anders qua planning.
    De jongens slapen niet ineens langer. Ze hebben niet door hoe het zit met eten en zo, dus we doen nog lekker ons ding volgens onze eigen planning.

We hebben gebrunched en gaan zo lekker eten en verder geen druk of gedoe.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.148
    113
    Home
    Ik heb gewerkt
    En had voor mn fantastische collega's een grote schaal homemade baklava gemaakt
    Die was snel op :thumup:

Nu languit op de bank en morgen weer om 6 uur op en nu nog even kerstfilm kijken met de oudste en m'n man

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Aan het begin van de middag met de hond naar het strand geweest en wat was het koud maar konden wel lekker doorstappen. Kwamen nog bekenden van ons tegen die ook met hun hond liepen dus was we even leuk om samen op te lopen. Vanavond met mijn moeder gegourmet en nog zitten puzzelen met oma en mijn dochters. Een hele geslaagde dag.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Sochtends hardgelopen naar het park en de kinderen mee op de fiets. In de middag een door ons verzorgde kerstlunch bij mn vader en een film bij hem kijken. Ondertussen nog achterwacht gestaan voor werk, maar was gelukkig niet nodig.

Thuis even ontspannen en gamen en kopje soep en toen lichtjesroute gelopen heel gezellig.
    Toch een heel leuke dag zo!

7. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Uitgebreid lunchen. En dan vanmiddag komen mijn ouders en oma gourmetten.
    Tussendoor toch de was nog doen.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Na maanden niet meer achter mn naaimachine te hebben gezeten hoop ik vandaag mn jurk af te maken.

Nog even een wandeling te maken met de kinderen en mn man in het bos en dan vanavond lekker eten met z’n vieren. Verder niks spannends. Lekker rustig aan.

9. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Gisteren al heerlijk met m’n ouders gegeten en gezellige dag gehad. Vandaag wordt dagje thuis, we zouden naar schoonouders maar een van hen heeft koorts. Dus die moet helaas testen en duimen dat het geen Corona is.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vanmorgen al een brood gebakken en wat hapjes voor vanmiddag voorbereid.

Zo het kinderkerstfeest van de kerk kijken (hebben ze vorige week al opgenomen). Daarna een rondje hardlopen met man.

Vanmiddag nog een spelletje en hapjes afmaken. En dan komen eind van de middag mijn ouders langs.

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik ben aan het werk vandaag. Vanavond pizzaretten met mijn ouders.

12. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Al 2 gezellige dagen gehad.
    Vanochtend man en ik om en om uitgeslapen. Gebruncht, met de oudste spelen en jongste slapen. Straks douchen/badderen en dan naar schoonouders om te eten

13. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Vanmorgen om 11 uur weer met elkaar gebruncht. Nu zijn de kinderen boven aan het gamen op de playstation en drinken wij koffie en hebben A Christmas Carol opstaan (lekker kneuterig :oops:)
    Straks gaan we nog lekker borrelen en waarschijnlijk spelletje doen en vanavond gezellig gourmetten. Dan vanavond nog Love actually kijken en dan hebben we, ondanks dat we dit jaar alleen op elkaar aangewezen waren, een heerlijke kerst gehad.

Zulema vindt dit leuk.
  14. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Brioche gebakken
    Uitgebreid geluncht
    Bedden afgehaald en in de wasmachine geknald
    We zouden gaan wandelen maar het is slecht weer. Dus ga ik de bovenverdieping schoonmaken ipv morgen. Hopelijk is het dan wel mooi weer.
    Rond 16 u naar mijn ouders op de koffie.
    We eten vanavond nasi en de kinderen poffertjes.
    Lekker simpel dus.
    Lome dagen, gelukkig bijna voorbij.

15. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Kibbelen met mijn Man....hij vindt mijn jurk vreselijk kort en ordinair :|

We gaan naar mijn schoonzus, ik ga niet lopen raggen in een disco of zo :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  16. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Vanmorgen kerk geluisterd. Daarna even op de koffie bij schoonouders, toen ik weer naar het zkh voor controle. Net wat met de kinderen gespeeld en gerommeld, die zitten nu voor de buis en ik lig even op bed. Straks met z'n vijfjes gourmetten.

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.148
    113
    Home
    Drukke dagen op het werk
    Nu even snel douchen, dan op de bank met een pizza en cola
    En met m'n gezin voor de tv

18. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Heb gewerkt, en languit op de bank een suffe film gekeken en geslapen. Jongste was bij mn schoonvader. We gaan zo pizaretten.

19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Avondje DnD nerd stuff, shoarma is onderweg, kind in bed en youtube - Critical Role - Shadow of War - One shot (anders dan de andere afleveringen) draait :D

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Vandaag na een laat ontbijt met de hond naar het park geweest.
    Daarna zelf popcorn gemaakt (vonden de kindjes geweldig in de pan met glazen deksel) en scrooge live teruggekeken.
    Daarna samen lego gebouwd en kwartet gespeeld.
    Net nog gegourmet.

Deel Deze Pagina