Voor het eerst wezen geocachen! Puber en kleuter vonden het geweldig. 5 stuks gedaan, waarvan 1 een flink stuk in het bos lag. Ze wilden niet stoppen maar na 2.5 uur was ik het zat en ik moest naar de wc. En zulk lekker weer was het niet. Voor herhaling vatbaar dus
Ik ook vorige week maar de meeste catches liggen in iemands voortuin . Vind ik nou niet bepaald comfortabel om daarin te gaan zitten wroeten op klaarlichte dag... midden in een woonwijk.
Wij zijn in bossen en weilanden geweest dus dat viel mee. Zijn er veel op dat soort plekken (wel een paar honderd) binnen een straal van 15 kilometer, veel natuur in de buurt, dus we kunnen voorlopig vooruit.
Hier vandaag de kerstboom en alle kerstversiering eruit. Ramen en vitrage wassen, kunnen we het nieuwe jaar lekker fris in!
Man is met de 2 jongste kinderen naar zijn ouders. Mijn pubers liggen nog in bed en ik heb dus het huis redelijk voor mezelf. Vanmorgen even wat boodschapjes gedaan. En nu zit ik slechte kerstfilms te binge watchen (heb er nog een hele hoop opgenomen van rtl8 ) Ik ga daar ook lekker mee verder en vooral heel lui doen vandaag. Morgen gaan we dan wel weer een beetje in het normale ritme komen En vanavond hebben we dan een family teams meeting (met ouders, broer, zus, aanhang en kinderen) en gaan we een door man gemaakte kahoot kerstquiz doen. Kinderen doen ook mee. Zijn we toch nog een beetje samen geweest.
Gisteravond al de kerstboom weg gehaald en de rest van de versiering. Vandaag alles schoon gemaakt, geboend en nu staat er een fikse pan draadjesvlees op. Lekker aardappelpuree erbij en snijbonen vanavond. Had zin in een ‘normale’ maaltijd na al die menu’s afgelopen dagen Verder is het hier niet echt weer om even lekker buiten aan de wandel te gaan, dus daarom liggen de jongens lekker in hun joggingpakken voor de buis tekenfilms te kijken. Ik ben wat aan het surfen op mijn telefoon en straks maar alle was even wegwerken. Moet nog even zin maken
Vandaag een chilldag op de planning na alle drukte van de afgelopen dagen. Even helemaal niks en alleen doen waar we zelf zin in hebben. Voor de rest zien we het morgen wel weer