Wat ga jij doen met je partner in het weekend (of andere vrije dag) en met het mooie weer? Tips? misschien kun je ook de regio erbij zetten (als het handig is).
Morgenochtend ons dochtertje van 8.45-9.30uur naar peuterdans en daarna even weer wat verven op de nieuwe zolderkamer voor B. En 's middags lekker buiten genieten van het mooie weer. Zondag man eerst naar de voetbal, ik wat doen in huis en 's middags willen we even naar de kinderboerderij.
Hier geen partner maar ga graag naar de kinderboerderij of het zwembad (en dan bijvoorbeeld met mn zusje) maar ook lekker een dagje shoppen of met de honden naar een losloop gebied kan ik erg van genieten!
Wat boodschappen doen en heerlijk roti maken. Zondag de hele dag lekker niksen met vriend en beeb. Afgelopen 5 weken waren hele drukke weken/weekenden en ik wou dit weekend RUST! Regio Assen/Groningen (deze 2 steden zitten we het meest)
Ja sorry, dat kan natuurlijk ook. Heel belachelijk van mij dat ik er zomaar vanuit ga dat er een partner bij 'hoort' Zo bedoelde ik het niet, maar ik keek vanuit mijn eigen situatie. Ik heb verder zelf nog geen enkel idee wat we morgen gaan doen... dus eigenlijk ben ik nog op zoek naar iets leuks...
morgen naar de efteling met mn moeder en de kindjes en zondag sowieso de nieuwe rolgordijnen ophangen en smiddags rondje fietsen ofzo
we zouden morgen naar het amstelpark in amsterdam gaan maar mijn man belde net dat hij tot 4 uur s nachts moet werken dus dat gaat hem denk ik niet worden. Morgenavond moet hij werken. Zondag gaat mijn man naar voetbal. Ik kijk nog wel even wat ik dan ga doen. Maandag gaan we naar de efteling.
We gaan maar eens de tuin aanpakken. We hebben nog een vijver en dat is niet handig met ons kleine meisje. We hebben alleen nog geen idee wat we willen.
Morgenochtend met mijn broer naar de Hornbach om spullen voor de tuin te halen. Smiddags naar de kinderboerderij en in de avond belastingaangifte doen.
Wij zijn niet zo vaak vrij samen. Maar als het dan een keer voorkomt en het is mooi weer gaan we lekker naar artis of de kinderboerderij ofzo. En in de zomer lekker in de tuin in het zwembad. Of gewoon even naar de stad.
morgen zowiezo bovenboel ff soppen we zouden uit eten gaan maar gaat niet door,onze oudste is ziek.. dus geen plannen verder, hopelijk gaat manlief ff naar de stad voor een nieuwe telefoon (hij is eigenwijs)
morgen naar het zandkasteel "feestje" in de boogaard in rijswijk zh van half 3 tot 3 optreden en dan tot half 4 meet en greet geloof ik eind van de straat dus daar moeten we heen natuurlijk haha
Heb morgenochtend een punctie dus ik denk vooral op de bank hangen erna. Al zit ik liever in de tuin met dit weer. En het blijft zo de komende dagen wat een feest!
Vriendlief heeft t weekend vroege dienst, dus tegen de tijd dat hij thuiskomt is t etenstijd... Maar 's middags lekker met de kleine in de wagen naar de stad of gewoon zo n eindje wandelen... En 's avonds lekker in de tuin... Zo'n vuurkorf-geval aan...
Wij hebben gisterochtend heel spontaan en heel erg last minute een weekendje weg geboekt. We zitten nu in Landal Coldenhove op de Veluwe. Genieten van elkaar en het prachtige weer!
Sowieso werken en boodschappen doen. Strand, speeltuin, bossen, visite bij fam of vrienden, vliegtuigen spotten op schiphol. En soms doen we ook helemaal niets.