Ik moet beide dagen werken tot 13.30. Daarna vandaag huishouden doen en morgen niksen. (vind ik erg saai, maar is wel goedhoper dan eropuit)
Ik ga dadelijk het huis lekker poetsen. Alle ramen open.... even wat frisse lucht binnenlaten! Aan het einde van de middag krijgen we vrienden op bezoek waar we een hapje mee gaan eten en een cocktailtje mee gaan drinken. Moet trouwens nog even bedenken hoe ik heel slinks aan een non-alcoholische cocktail kan komen zonder dat ze vragen hoe of wat en waarom . Ik kan helaas niet zeggen dat we met de auto zijn en ik BOB.... Tips? Morgen verjaardag van mijn zwager. Waarschijnlijk lekker in de tuin daar! En dan nog een middagje rustig aan. We hebben zelf helaas geen tuin, dus misschien pakken we een terrasje.
Vandaag heb ik eind van de vanmiddag een date op terras, dus dochterlief gaat logeren. Morgen wordt de speeltuin hier in de buurt weer geopend en daar ga ik heen met dochter en een vriendin en haar dochter en maandag is het ook nog weekend voor mij en als het dan ook zulk lekker weer is dan ga ik schelpjes zoeken op het strand met dochter!
vandaag: varen morgen: eind lopen denk ik, gewoon een "ouderwets" zondagje In Mainz of daar in de buurt
Zeggen dat je antibiotica hebt voor een blaasontsteking en daarbij liever geen alcohol wil nemen. --- Wij gaan straks even bij vrienden een bloemetje brengen voor hun 12,5 jarig huwelijk. Daarna even naar tuincentra omdat we aan het rondkijken zijn voor kunstgras in de tuin. Fietsen met Louise, ze kan sinds gisteren ineens zonder zijwieltjes fietsen dus dat moeten we even blijven oefenen voordat ze dadelijk ineens niet meer durft. Morgen misschien met de picknickmand naar een grote speeltuin verderop.
nu ff wachten tot me dochter thuis is van wedstrijdzwemtraining van half 8 tot 9 daarna lekker de tuin in orde maken lekker de spullen neerzetten. en vanmiddag heeft me dochter een waterpolowedstrijd dus moeten we weer ff aanmoedigen en morgen geen idee wat we gaan doen
Ik ga samen met mijn zoon papa aanmoedigen bij de voetbal en ondertussen natuurlijk in het zonnetje zitten!
ik ga zo met mn schoonmoeder naar een winkeltje voor tweedehands kinderkleding, daar hebben ze uitverkoop! hopelijk kan ik daarna snel weer naar huis, zodat ik lekker in de zon kan zitten. morgen ga ik met vriend en beebje het park in, hebben we afgesproken, heb er nu al zin in!
Gewoon zeggen dat je hoofdpijn heb en even geen behoefte hebt aan een drankje.. Eigenlijk een saai weekendje hier, maar ook wel eens lekker! Vandaag even de stad in met mijn moeder (zonder de kleine en mijn vriend). En morgen weet ik nog niet...
Mijn man is vandaag aan het beunen bij zijn ouders. Ik ga zo met de jongens een terrasje opzoeken. Dan de jongste naar bed, de oudste gaat met de buurjongen spelen en mama gaat in de zon zitten. Vanmiddag nog even opzoek naar een nieuwe stalling. Morgen blijft papa thuis, en ga ik naar mijn paard ( is gisteren gecastreerd ).