Wij gaan over twee weken een weekje naar CP het Meerdal bij Horst in Limburg. Wat is daar buiten het park leuk voor een kindje van bijna 2? Ik twijfel of toverland leuk is en verder ken ik de omgeving niet goed genoeg voor kleintjes.
Toverland kan wel, maar is in verhouding dan duur voor een kindje van haar leeftijd. Op het park zelf is al best veel leuks, dus dat is mooi meegenomen. In Horst zit Aardbeienland. In Overloon heb je het Zooparc. Andere praktische tip: in Horst zitten diverse supermarkten. En heeft best een leuk centrum. Venray ook trouwens. Als je zelf eens wilt winkelen of zo.
Toverland, net nog te klein denk ik. Richting Nijmegen, Tivoli Zoo parc overloon, aardbeienland Op 5 min fietsen. Speelboerderij platteland.nu Dinsdagochtend markt horst Maandagmiddag markt Venray Hertog jan brouwerij in Arcen, speeltuin buiten bij het terras Als het regent kinderdrome in panningen Maar meerdal zelf ook interessant hoor en je kunt via de achteruitgang van park een natuurgebied in lopen en dan kom je bij loohorst uit In Venlo kinderboerderij Ijs eten bij clevers in Arcen of grubbenvorst
Wij gaan toevallig ook die week naar meerdal en hebben de kermis van roermond op ons lijstje staan! Op zaterdag zullen daar woezel en pip ook zijn