Wij gaan met de auto, berglucht inademen in oostenrijk! Heerlijk kinderparadijs daar waar wij heen gaan.
Ja, dat was stom, maar Nederland ligt in Europa, dus dat is de beste optie. Ik kan dat nu niet meer wijzigen.
Wij blijven thuis. Mijn man begint maandag bij een nieuwe baan en financieel wat tegenvallers gehad. Hopelijk volgend jaar .
We gaan met de auto naar Italië. Voorheen altijd vliegvakanties maar we wilde nu eens de vrijheid van een camping ipv steeds op je horloge te moeten kijken voor het ontbijt, kinderclub, lunch enz. Afgelopen jaar waren de kinderen meer weg dan bij ons en daar baalde ik vreselijk van. Nu dus maar eens met de auto proberen. Ik hou mijn hart vast.....
duurt nog even maar 12 dagen Rhodos! man wou 17 dagen maar eerst maar eens 12 dagen weer proberen met drie ettertjes in het vliegtuig!
Wij gaan in juni naar Center Parcs met de auto en in september vliegen we naar de Spaanse zon (Mallorca). Twee vakanties voor de boeg dus met ons kleine meisje en heb er ontzettend veel zin in!!
14 dagen naar de Conero Rivièra in Italië, met de auto. Eerst een overnachting in Zwitserland, en de terugweg een paar dagen ergens in Duitsland in een appartement. Wij zitten trouwens in een agriturismo.
Wij gaan naar de Dordogne, Frankrijk met de auto. 3 weken op een camping met onze eigen tent. Zin in!
Wij hebben de zomervakantie al gehad Zijn net in de meivakantie naar Cyprus geweest, dit huis: Villa Meltemi - Villa Cyprus, geen massa toerisme. - Ilios Reizen Was echt geweldig! Ik vond het wel ver vliegen (ruim 4 uur) maar echt geweldig land met kinderen.
Ik heb vorig week geboekt maar wij gaan al 4 juli weg. Wij hebben geboekt via Home - Canalini Blu. Echt een aanrader!
Wij gaan met het vliegtuig volgende week al.... maar waar naar toe weten er nog niet. We moeten nog boeken (de tijd gaat Veel te snel....)