Leuk! Veel plezier met rodelen . M'n oudste vond het vorig jaar leuk, maar mn jongste nog leuker hihi. Ik mocht niet eens meer remmen na een paar keer ! Maar het is zo'n gezellig camping. Wij zaten vorig jaar in een kinderbungalow en m'n ouders stonden op de camping met hun camper.
Ik ben 28-8 uitgerekend dus én we hebben veel kosten aan de babykamer én ik ga zo laat in m'n zwangerschap niet op vakantie. Wij blijven dus (voor het 6e jaar op rij) thuis..
Wij gaan eind juli voor twee weken naar Spanje, in de buurt van Playa d'Aro. We gaan met de auto (overnachting in Lyon) en hebben een stacaravan op een camping direct aan zee geboekt. Heeeel veel zin in!
Centerparcs. De eerste keer voor ons op vakantie met de kleine, dus lekker dichtbij huis voor het geval dat.. Verder nog wat dagjes weg, Efteling, dierentuin dat soort dingen
Wij gaan 1 week naar centerparcs de Eifel ( iemand ervaring mee?) en we gaan naar de Efteling 3 dagen 2 nachten
Wij gaan de tweede en derde week van juli naar Zuid Engeland met de vouwwagen. Wordt eerste keer in het buitenland op vakantie met de kinderen.