Wat ga jij doen met je belasting teruggave??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wij hebben binnenkort een bruiloft van vrienden die nogal wat geld opslokt (pak, schoenen, nette jas, jurk, hakken, cadeau, etc.) en de rest gooien we bij het vakantiegeld. Daarvan gaan we ook nog een paar dagen naar de veluwe (hadden we anders misschien niet gedaan).

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Even off-topic hoor :D. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe je nou quitte kan spelen bij een bruiloft... Wij gaan (nog) niet trouwen, en het lijkt me altijd wel leuk, maar ook wel een beetje zonde van het geld. Dus als je quitte kan spelen ben ik wel benieuwd!

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Grootste deel op de spaarrekening zetten en een nieuwe bank kopen:)

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Lekker op de spaarrek.

5. MissT

MissT Niet meer actief

Babykamer :)

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hadden aardig quitte gespeeld, in de zin van dat we bijna zoveel geld hebben gekregen als dat het gekost heeft. Niet dat we daar van te voren van uitgingen, want we hebben wel een paar exhorbitant hoge bedragen gekregen ;)

Weet niet of degene waar je het aan vroeg het ook zo bedoeld hoor!

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Naar disneyland parijs! joehoe!!!

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Teruggave? boehoe, ik heb een potje gemaakt om binnenkort terug te kunnen betálen...de toeslagen dan. Ben verkeerd ingelicht waardoor ik ten onrechte gehad heb, zeggen ze. Ga tegen die tijd wel bezwaar maken hoor, maar heb t geld maar vast opzij gezet..je weet maar nooit..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Wij hebben een genodigdenreceptie gegeven.
    Toch tegen de 100 man maar niet de extra kosten van een band e.d. Dat bespaard al gauw 500-1000 euro ;)
    Plus verder op de kosten letten.
    Wij wilden het in eerste instantie van het belastinggeld doen, maar nu redden we het met de enveloppen en een klein deel van het belastinggeld, dus hebben we in principe bijna quite gespeeld qua bruiloft/enveloppen, en het belastinggeld nog op de bank :)

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier gaat het naar de spaar. :)

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    In ieder geval sparen, een rolluik laten hangen bij demi's raam en uiteten. Verder zien we nog wel.

12. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    hier gaat het ook naar de spaarrekening

13. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem

Nou wij hadden het zelfs nog beter gedaan. Wij hielden geld over aan onze bruiloft. WIj hadden een goedkope leuke bruiloft. Kleding gekregen van ouders. Auto via manlief zijn werk kunnen huren, feestavond in een cafeetje, en de rest van andere gekregen. Voor ons hoefde het trouwen niet zo. ZIjn ook alleen voor de financieele situatie getrouwd dus ja het kan wel. Maar ligt er ook helemaal aan wat voor bruiloft je wilt of je een bruiloft hebt van 5000 euro of 25000 ja dan wordt het moeilijker

14. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Op je bruiloft krijg je ook meestal veeeeel 'enveloppen" mét inhoud dus dan speel je wel quite of houd je nog over.. bij mij wel (al 2x).

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wij zetten het op de spaarrekening, en geven het straks uit aan nieuwe spullen voor het nieuwe huis!

16. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hier ook alles naar de spaarrekening!!!Wij willen over 9 jaar verhuizen en we zijn nu alvast bezig met sparen!!!Misschien haal ik er nog wat af als onze derde geboren is,dat zien we dan wel weer!!

17. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wij zijn (op dit moment) de tuin er van op aan 't knappen!
    Nieuwe bestrating, nieuw speelhuis, nieuwe BBQ, nieuwe tuinset en nieuwe aankleding, beetje verven.... nu nog op 't mooie weer wachten.... :(

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij moeten alleen maar betalen (hebben nooit geen teruggave met eigen zaak) maar goed ik klaag niet want dat betekend dat we goed verdienen LOL!

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Op de spaarrekening

20. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ook hier op de spaarrekening (en wanneer we (ooit) zijn verhuisd nieuw bankstel en eettafel met stoelen).

Wat zetten veel mensen het op de spaarrekening trouwens. Wat goed van ons zeg!

Deel Deze Pagina