Ik vrees dat ik ga werken, ook al is het een vrije dag. Ik kom echt om in het werk momenteel en heb vrijdag een zware deadline. Gisteravond ook al tot half 10 doorgegaan. Vorig jaar waren wij een weekje op vakantie en heb ik zelf een soort koningsspelen voor onze kinderen georganiseerd. Was wel leuk om te doen, maar nu hebben ze het op school al gedaan. Volgens mij wordt er hier verder ook niks georganiseerd, dus het is gewoon een vrije dag. Wij gaan ook niet op tv kijken hoe de koning moet koekhappen of zo.
Is het goed als ik mijn kids nu vast breng? Kunnen ze wel bij jou overnachten toch Wel ideaal en fijn zeg. Wij hebben altijd KinderVakantieWerk... Dat is in de zomervakantie zo een week.
Ik ga (hopelijk met niet al te veel pijn) nog ff bijkomen van het poli-operatief laten verwijderen van een mariske de dag ervoor
Wij hebben samen met de buren een springkussen gehuurd, daarbij ook buurkinderen/ vriend(innet)jes uitgenodigd... Muziekje erbij, pannenkoeken bakken... De ouders/ kinderen reageerden super enthousiast, lijken blij dat er iets georganiseerd word... Dochter heeft er zin in!
Wij zijn op een vakantiepark... Hopelijk heeft de animatie daar wat leuks voor de jongens Onze oudste wil heeeeel graag met een kleedje z'n speelgoed verkopen, vorig jaar is dat zo in de mist gegaan met marktplaats (helemaal niks verkocht en een verdrietig mannetje) dat ik ervoor wilde zorgen dat het dit jaar gewoon niet eens kon!
Bij ons in het dorp wordt een stoepkrijtwedstrijd georganiseerd. Oudste vindt dat niet terug helaas. Ik hoop de jongste wel. Verder een lekker gebakje eten en ik hoop op mooi weer. Misschien een leuke speurtocht doen met de kinderen dan (die ik dan nog eerst moet uitzetten )
Wij gaan dat ook doen. Wij zetten een tafel en een kleedje vol met speelgoed op onze oprit. Doen een aankondiging via marktplaats en via de lokale verkoophoek van Facebook. Elk uur zetten we opnieuw ons kraampje op Facebook. Via een pb kunnen ze ons adres vragen. Zo weten of, wie en wanneer iemand langs komt. Vorig jaar toch nog voor zo'n 100 euro verkocht.
Mijn man en ik willen dinsdag weer eens de Elfstedentocht rijden (met de auto), maar de kinderen willen graag naar het bos Misschien kunnen we het combineren
Er is een fietstocht in de buurt. Geen idee wat ze onderweg gaan doen maar het is speciaal voor de kinderen. Ach anders hebben we mooi een stukje gefietst. S middags wat lekkers eten.
Wij hebben onze plannen aangepast. Zoon wilde niet stoepkrijt.. haha We gaan een fietstocht maken in onze oranje kleding. We willen hem nog een beetje koningsdag-proof maken door onderweg spelletjes te gaan doen. Iemand nog een leuk idee wat makkelijk onderweg kan tijdens de fietstocht? En wellicht ook ter inspiratie voor anderen? We hebben nu: koekhappen, lepel met bal wedstrijdje lopen, spijkerpoepen, iets met het koningsdagliedje nog verzinnen. Wat zijn nog andere spelletjes? Afsluiting zaklopen in de tuin ofzo haha.
Met de opvangkinderen vieren we vandaag ook koningsdag, een heel programma vandaag: We hebben al een slinger gemaakt en fruit gegeten in koningsdagstijl. Vanmiddag knutselen we nog een kroon en bakken we knakworst in bladerdeeg in kroon vorm en koningsdag whoopies.
Leuke bezigheden allemaal!!! @RoGiJuLi veel beterschap gewenst Wij gaan het uiteindelijk toch alleen met het gezin vieren! Gezien we vlakbij een strand wonen gaan we even lekker naar het strand. Uiteraard gaan we ook oranje tompoucen, én zoenen, eten Hier wordt helaas ook niet zoveel georganiseerd voor de kinderen. Het enige is een soort vrijmarkt maar dan op een kleed voor het huis. Er wordt dan via een fb pagina doorgegeven welke adressen mee doen.
Hier ook andere plannen! Ik heb heel spontaan een midweek weg geboekt met de kinderen Dus morgen zijn we bij Koos Konijn In de middag hebben ze een route met allerlei spelletjes verspreid over het park (Kingsparade) en mijn ouders komen op bezoek en nemen oranjekoek en tompoucen mee
Zometeen controle bij de verloskundige, daarna even wat oranje-lekkers scoren en een 1/5e koningsstraatje kopen haha.
Gister koningsdag met de opvangkinderen, vandaag met zn vieren. We hebben veel oranje gebak en oranje eten in huis De kinderen willen hun fiets versieren en een rondje ermee door de wijk. Ik heb koningsdagprops geregeld waarmee we gekke foto's gaan maken Verder misschien naar buiten, en anders spelletjes doen, wat de kinderen graag willen.
Hier leeft het heel erg! Dorp is mooi versierd (zijn prijzen te winnen) om 10.00 is het uit je voordeur wilhelmus zingen en daarna zijn er op dorp overal spelletjes, springkussens etc opgezet. Kinderen vermaken zich vandaag wel vanmiddag begint de vossenjacht door dorp( mijn man is ook vos)
Hier spelen de kinderen allemaal in de straat een oud Hollands spelletjes parcour gemaakt door wat andere kinderen Zelf moest ik werken maar zit ziek binnen