Wat ga jij doen vandaag met dit mooie weer en met of zonder kind(eren)?

Discussie in 'De lounge' gestart door vruchtje24, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Schoon gemaakt, wassen enz... straks even met de kleine en opa en oma naar het strand zodat ie even lekker kan spelen aan de zee en zandkastelen bouwen natuurlijk ;)

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ontzettend oubollig, maar o zo gezellig: midgetgolfen met vrienden. De kleine meid gaat gewoon gezellig mee om te kijken!

3. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    eerst wassen en strijken en als mijn mannetje dalijk thuis komt gaan we naar het riddertoernooi in kasteel Hoensbroek met de kleine in de draagdoek

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zit al van vanmorgen 09.00 in de tuin heerlijk te genieten van de zon straks rondje fietsen met manlief 18.00 naar de kerk en daarna naar vrienden toe gezellig borrelen

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb al heerlijk buiten in de tuin gezeten. plurk lekker spelen en ene praatje gemaakt met de buurvrouw;) dalijk eten en straks even naar de bouw van ons huis kijken.. en dan met opa en oma uit eten:)

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wij zitten lekker in de tuin en had emmers water neergezet zodat ze met water konden spelen, maar ze hebben zelf de deksel van de schelp zandbak met dat water gevuld dus ze zitten nu in het badje en wij zitten heerlijk te genieten

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Vanmorgen eerst ff rondje sloterplas hardgelopen, nu lekker in de tuin en straks op verjaardag !

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij gaan met vriendlief lekker naar het strand :D Heb er zin in!

9. 4days

4days Niet meer actief

Wij zijn gisteren naar de dierentuin geweest en vanmiddag gaan we een ijsje eten. Heerlijk!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    we zouden buiten gaan zitten met de visite... maar de bewolking heeft hier toegeslagen :(

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

vanochtend vroeg de was al gedaan en opgehangen. net een eindje wezen wandelen met maddi, die ligt nu lekker te slapen en straks...denk dat we lekker op het balkon gaan knoeien met water. zuuccht hadden we maar een tuin dan konden we ook lekker bbquen

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.163
    113
    Home
    wij zitten de hele dag heerlijk buiten alleen nu wordt het wat bewolkt

13. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    De hele dag lekker in de tuin gezeten, de 2 oudste zijn met de buurtkinderen aan het spelen geweest en de jongste heeft in zijn wipstoel gezeten.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben in de tuin bezig geweest, en de kids hebben me geholpen.

15. Writer

Writer Niet meer actief

wat een heerlijk dag was het vandaag zeg , wow mooie weertje
    vriendin van mij dochter kwam spelen en eten hier , mij vriendin smste dat ze langs wou komen om in tuin te chillen:Den dat hebben we ook gedaan , even later kwam mij buurf met haar kindtjes langs, nog later kwam nog een kindtje van dochter erbij , heel druk maar zooooooo gezellig iedereen lekker buiten spelen , oudtje:psigareetje en koffie , genoten van lekker weer , avond pizza gegeten , nou wat wil je nog meer:)

16. Writer

Writer Niet meer actief

oh het lijkt alsof ik niks heb gedaan dan lui doen ,dat is dan niet waar haha , in de ochtend huis schoon gemaakt en was opgehangen heerlijk in de wind laten drogen en nog wat in tuin gewerkt

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij hebben uiteindelijk lekker op het strand gewandeld ( oostvoorne ) en daarna lekker een ijsje gegeten en genoten van de zon in de tuin ..

Ze zeiden op de radio dat er aan de kust bewolking zou zijn maar weet niet aan welke kust dat dan was want heb hier neits gezien :D

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben eerst verjaardag gehad en daarna door gereden naar mijn ouders,mijn zus was er ook met haar 2 kids. Ze hebben alle 3 heerlijk gespeelt en wij genoten van het lekkere weer!
    Is ook daar even bewolkt geweest en wat wind maar daarna gewoon weer heeeerlijk zonnetje!

Deel Deze Pagina