hallo dames. Mijn man en ik gaan vanavond voor het eerst spinnen, kan iemand vertellen wat we kunnen verwachten en waar we op moeten letten de eerste keer! THANX
Van de eerste keer spinning was ik echt helemaal kapot haha, zou dan ook aanraden een handdoekje mee te nemen (voor het zweten) tijdens het fietsen en genoeg water. Veel plezier! groetjes suus
Veel water, een wielrennersbroekje ivm een dood gevoel in je doos, doorzettingsvermogen want de eerste keer is er geen klap aan... Maar na een tijdje wordt het verslavend en dan is het leuk om te doen !
Moeten het nog wel doen zonder zemenlap! Waarom is het in het begin niet leuk, dat hoor ik vaker namelijk!
BELANGRIJKE TIP: draai niet te veel aan de weerstand! Doe niet stoer, je gaat anders echt kapot! (En dan wil je niet meer terwijl het zo lekker is als je het een tijdje doet) De instructeur/trice motiveert je om flink aan de knop te draaien, maar draai echt maar milimeters. Meer is niet nodig! En van te voren, laat je helpen bij het instellen van je fiets en probeer de instellingen te onthouden (nummer waarop zadel en stuur staan)
hihi nog keine aanvulling, als je moet gaan staan moet je wel wat meer aan de knop draaien want anders is het slecht voor je knieen. En waarom is het vaak de eerste keer niet leuk? Omdat mensen te fanatiek meedoen, dus te veel aan de knop draaien. Daardoor zijn ze dus te moe. Je ziet ook vaak mensen die de eerste keer ook gewoon afstappen omdat ze niet meer kunnen. Mocht je dat gevoel hebben, draai je weerstand omlaag en ga wel door met fietsen tot je op adem bent en doe dan weer mee.